Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp til valg af fertilitetsklinikker

Redigeret 17 januar, 2013, 08:51 i Ufrivillig barnløshed
Hej

Min kæreste og jeg skal have hjælp til at få børn, på en offentlig klinik, men hvilken er den bedste og hvem har de bedste resultater?
Gerne på Sjælland! :)

Håber i har nogle resultater eller links jeg kan blive klogere på :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej !
    Jeg håber du har fundet et sted, så I kan komme videre i processen. I 2011 var jeg tilknyttet gynækologisk klinik v/Niels Lund i Middelfart på Fyn. Jeg blev incimeneret. Ringede efter 14 dage med et spørgsmål....lukket pga. ferie...ok, skrev så en mail, som jeg så forventede at få svar på, når deres ferie var slut....næste dag blødte jeg og testen var som forventet så negativ...ØV, men de havde stadig ferie... Blev efterfølgende gravid uden hjælp, men mistede i 13.uge :'( Jeg har endnu ikke hørt fra klinikken og min behandler (konen) er nu ikke længere tilknyttet klinikken, da de er blevet skilt... Og NEJ, jeg vil aldrig sætte mine ben på den klinik igen, for mere upersonlig behandling skal man lede længe efter !!!
    Jeg er nu tilknyttet en ny klinik, hvor min behandler er meget nærværende og håbet lever stadig...Vil med mit indlæg blot sige, at det er vigtigt, at du føler dig godt tilpas, hvor du bliver tilknyttet. HELD og LYKKE !
  • Indstillinger
    Hold da op en historie :(

    Jeg er så heldig at jeg er blevet naturlig gravid i mellemtiden.. Så lige nu har vi ikke behov for hjælp. Håber (7-9-13) det er en graviditet der vil gå godt :)

    Men tak for svaret :)
Log in eller Registrér for at kommentere.