Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ondt i skulder, nakke, og hovedpine!

Redigeret 3 december, 2012, 15:27 i Hovedpine og migræne
Hej! Jeg er en pige på 18½. og Jeg er i lærer som frisør. Det har jeg været i over 1 år, for 7 måneder siden begyndte jeg at få voldsomt hovedpine, og ondt i skulderen og nakken faktisk. og det skiftede fra højre til venstre, og omvendt. Jeg prøvede noget massage, det virkede kun midlertidigt, ikke noget der ville hjælpe mig på længere sigt.. Derefter fys, men det gik hellere ikke.. Og nu er jeg hos en kiropraktor, og der er det faktisk begyndt at gå op ad bakke, men det kan stadig godt svinge rigtig meget, begyndte at træne for en uge siden, og har trænet 3 gange siden, og hold nu op, hvor har jeg bare haft en lorte uge, rent ud sagt, med hovedpine, og ondt i min nakke og skulder.. Det har bare ikke været sjovt.. Skal til MR scanning af mit hovede d. 12 december. Men jeg har lagt mærke til at jeg har et hak ind i mit baghoved, og der i hakket, er det som om der sidder en lille rund 'kugle'.. Det er sku lidt underligt.. Min neurolog har tilbudt mig 'Spæningshovedpine' piller, men har pænt takket nej tak.. Er der nogle der har oplevet det samme? Og hvad har i gjort i jeres sitiuation?
Håber nogle kan hjælpe mig, har det alt for skidt, og synes ikke det er normalt i en så ung alder at være :-(
Mvh. Christina
Log in eller Registrér for at kommentere.