Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Pludselig ondt i hoften

Redigeret 21 december, 2012, 04:37 i Leddegigt
Hej allesammen!

For en 3-4 uger siden, begyndte jeg lige så langsomt at få ondt i min højre hofte.
Jeg var ved lægen ved det i tirsdags, hvor jeg fik målt mit infektionstal og skulle afgive en urinprøve.
Jeg glemte at ringe tilbage igår, men vil gerne have nogle bud på, hvad det kunne være jeg har i min hofte.
(Jeg er 17 år gammel)

Smerten er der når jeg sidder ned, står op, går, løber.. Faktisk hele tiden.
Jeg kan ikke rigtig beskrive det mere, uden at i stiller spørgsmål, så hvis I har nogle spørgsmål, svarer jeg med glæde!

Jeg benytter cannabis og Kodipar til smertelindring, og det hjælper også.



På forhånd, tak for hjælpen :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej. Hoftedysplasi kan give de symptomer, du beskriver. Hvis du søger på nettet står der lyskensmerter som symptom men det kan også give smerter i hofte, balle og lænd. Det kan ses på en røntgen. En ekstern springhofte giver smerter på ydersiden af hoften evt i forbindelse med en betændt slimsæk. Håber du finder en løsning.
  • Indstillinger
    Der er jo en vis forskel på det, om der er en infektion eller ej.

    Så - find ud af hvad de infektionstal siger. Har du infektion, skal du vel sagtens have noget antibiotika - men hvis ikke der er, så kan det være noget muskulært, hvorfor jeg foreslår, at du evt. skal have en henvisning til en fysioterapeut med træningsfaciliteter, så du kan lære nogle øvelser.
Log in eller Registrér for at kommentere.