Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

tykke kinder

Redigeret 30 november, 2012, 01:32 i Åben debat om overvægt
kære alle, jeg har den seneste tid fået lidt tykke kinder. jeg har altid haft et stort rundt hoved, men nu har jeg fået lidt tykkere kinder. jeg har tit fået af vide af pigerne at jeg ser sød ud, og det har givet mig mit selvværd, men nu syntes jeg at jeg er lidt for tykhoved, og det har gjort mig rigtig ked af det. er der noget jeg kan gøre for at smide det ekstra fedt. det skal lige siges at jeg har en meget tynd, og spinkel krop.

og så er der lige en ting til, mest til jer kvinder. hvor meget går piger op i drenges udsende. jeg ved godt der er forskelligt fra person til person. men hvad siger i.

hilsen en 16 årig dreng.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kære 16 årige dreng

    Jeg husker godt det at være 16 år og ved hvordan man har det. Vi ser jo forskellige ud, nogen har tykke kinder og andre det modsatte. Jeg tror ikke nogen kan sige sig fri for, at der er ting man gerne så ændret.
    Men vi er jo skabt, som vi er.

    Jeg kender en ung mand, han ser tyk ud og lige meget hvad han gør ændrer han sig ikke. Han er faktisk ikke tyk. Så jeg tvivler på du kan gøre noget ved dit ansigts form.

    Du spørger hvordan piger ser på udseende. Meget, i din alder, det er sikkert nok. Men lige som vi ser forskellige ud er der ting, der frastøder og tiltrækker. Hvad den ene kan lide kan den anden ikke lide.

    Nogle ser selvfølgelig så flotte ud at mange er interesseret, andre ser mindre flotte ud og så er der færre, der er interesseret. Det kan vi ikke lave om på. Men hvad søren, vi har ikke noget at bruge de mange til.

    Har du aldrig hørt om når man lærer en person nærmere at kende, så kan et mindre pænt ydre ser smukt ud og den meget kønne se mindre køn ud. Det afhænger af personligheden.

    Nu er jeg ligeglad, sådan da, men da jeg var ganske ung syntes jeg , som du, ikke særlig godt om mig selv.

    Jeg er, som jeg er, mit hjerte "bløder", når nogen er i knibe. Mobbeofre, dyr der lider o.s.v.
    En dag gjorde jeg noget, fordi et barn var ulykkeligt og trængte til hjælp. Det så en flot ung mand en af dem jeg ikke mente lagde mærke til mig og han sagde, han fik et helt andet syn på mig.

    Kan du se, hvor jeg vil hen. Det er personligheden, der fanger. Måske ikke ved første øjekast, men næste.
    Du har jo fået at vide, du ser sød ud, mon ikke det er "dig selv", der i virkeligheden ser sød ud. Altså din måde at være på spiller ind.

    Så mit råd til dig vil være, tænk ikke så meget på dit udseende, men din væremåde. Lær noget, bliv til noget. Føl selvværd, ja naturligvis ikke indbilsk, men sikker på dig selv.

    Find noget du er god til, som andre lægger mærke til. Det kan være en evne du kan udvikle og blive dygtig til eller viden på et felt. Altså bliv god til noget.
    Jeg lover dig, det hjælper. Jeg ved godt, det ikke var alt dette du spurgte om, det var om du kunne fjerne dine kinder. Når kroppen ikke er kraftig tror jeg ikke du kan gøre noget. Men du kan jo gøre så meget andet.
Log in eller Registrér for at kommentere.