Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

angst og depression

Redigeret 28 november, 2012, 09:27 i Angst
hej i derude kan nogen komme med viden om lysterapi kan hjælpe på ovenstående lidelse er ved at opgive det hele. Får kun 1hexalid om dagen det hjælper ikke så kom med nogle gode input vil så gerne fungere igen.glemte at sige at jeg er meget svimmel er aldrig faldet men har været ved at trimle ind over tallerkenen når jeg bøjer mig forover tak til jer der måske kan komme med gode råd

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Du skriver intet om hvad der kan have givet dig dine symptomer. Er du stresset ? Har du oplevet noget der stresser dig eller har du gjort noget anderledes i din hverdag i den sidste tid.Hvor længe har du haft det sådan og hvad gør du ved det???
    Hvad tager du af medicin ,hvad spiser du?? Der er mange ting der spiller ind???
    Hilsen Anja.
  • Indstillinger
    Jeg har haft det i let grad efter en færdselsulykke men det er blevet helt tosst nu er i udredning på faldklinik på ouh og skal igennem ct scanning røgtgen af ryg fysioterapi og det gør mig helt panisk. Spiser absolut sundt og tager kun 1hexalid og 2baldrian til natten alligevel sover jeg kun 4 5 timer det er tortur så derfor er jeg ved at opgive
  • Indstillinger
    Hej det lyder da ikke godt :(
    Der findes et naturprodukt der hedder hypericum og calmigen en tablet pr dag , det er til lettere deperssion ,tristhed og nedtrykhed . Det er helt naturligt og giver ingen bivirkninger og sammen med stærke d-vitaminer er det rigtig godt...Det virker ikke på stærke depressioner men det er da et forsøg hver.
    Evt lidt Tinktur (1:5) eller ekstrakt(1:2) valeriana officinals som er afslappende ved sengetid tinktur 12 ml pr dag eller ekstrakt 5ml pr dag . Doseringen må ikke overskrides det kan give bivirkninger.
Log in eller Registrér for at kommentere.