Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

For højt tryk i blæren.

Redigeret 28 november, 2012, 06:45 i Inkontinens
Jeg ved ikke, om mit indlæg er postet det rigtige sted. Det er den sikkert ikke, men jeg ved ikke, hvor jeg ellers skal oprette den.

Måske der alligevel sidder en, der kan svare mig!!

Jeg var igår til en urodynamisk undersøgelse. Undersøgelsen viste, at jeg har et ALT for højt tryk i min blære. Undersøgelsen blev foretaget af en sygeplejerske, der med det samme bookede en tid til mig ved urologen mhp at få "svar" på prøveresultatet og kigget på det videre forløb ( behandlingsforløb)

Men hvad "er" et for højt tryk i blæren? Altså hvorfor får man det, hvilken betydning/risiko har det? Kan det være tegn på andet sygdom? Og hvad består en behandling af dette problem i? (Sygeplejersken sagde, at man ikke kan få medicinsk behandling i form af piller mod det, da der ikke findes tabletbehandling mod det)

Måske det er relevant at nævne, at jeg har en sygdom i mit nervesystem, hvorfor der grundet dette vist ofte ses problemer med blæren.

Jeg ved at kun lægen kan give mig svaret og konsultationen ved ham, er heldigvis snart. Men jeg ønsker alligevel at høre jeres viden og erfaring på området:-)

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.