Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvad kan det være?

Jeg er en pige på 15, der mistede min søster for et par år siden, udover det har jeg været udsat for psykisk terror af min stedfar så længe jeg kan huske..

Mit humør svinger HELE tiden, det ene øjeblik er jeg hele nede under bunden oG ligger og har angstanfald og græder og det næste øjeblik er jeg Mega glad og alt er godt, og jeg er samtidig pisse forvirret pga de her humørsvingninger. Jeg har svært ved socialtsamspil, og har en form for social angst. Jeg har svært ved at 'bygge' et venskab op, dvs at det tit bare er korte, men meget dybe venskaber. Jeg skubber folk væk det ene sekund og det andet holder jeg dem tæt på mig, jeg har tit 'tankestyring' og har haft hallucinationer. Jeg føler mig meget tit helt Tom. Virkelig.. Og som om jeg Ingen anelse har om hvem jeg selv er.. Jeg ved ikke hvad mine grænser er? Og hvornår jeg er tilfredsstillet og hvornår nok er nok.. Det var den korte version..

Men er der nogle der ved hvad det her er? Altså Hvad det kunne være?

Kommentarer

  • Indstillinger
    søde ven --du har jo forstyrelser i dit sind ---men har du aldrig talt med en voksen om det ---hvad med din moder er hun klar over hvordan du har det ----jeg syntes du skal gå til jeres læge ---og fortælle ham hvordan du har det ---så du kunne få noget samtaletera pi ----hvad med din skole er der ikke en psykolog --eller en sygeplejerske du kan tale med ----

    taler i aldrig der hjemme om hvordan i har det med din søsters død
    ved din mor ikke hvordan du har det med din stedfar ----hvad med din rigtige far ---har du noget kontakt til ham ----

    har du ingen bedste forældre du har kontakt til
  • Indstillinger
    der er noget der heder Børnetellefonen ring på 116 111--og tal med dem om dit problem --
    skriv igen ---hvis du har behov
Log in eller Registrér for at kommentere.