Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

er det normalt?

Redigeret 28 november, 2012, 09:49 i Studerende og unge
Hej.
Mit spørgsmål er fordi jeg ikke har overskud til at gå til min egen læge. Ja, intet overskud. Jeg sover elendigt om natten, når jeg endelig falder i søvn. Vågner flere gange. Har lyst til at pjække fra skolen hver dag, men tanken om huen for mig NOGLE GANGR til at droppe pjækkeriet. Jeg føler jeg går rundt i min egen lille boble. Kan blive sur over ingenting, og kan ikke magte, når folk forventer noget af mig. Har lyst til at stikke halen mellem benene og løbe væk.
Jeg har svært ved at holde fokus for længe ad gangen, og jeg er begyndt at glemme mange ting rigtig hurtigt.

Jeg undre mig, om det er normalt?? Hvad der galt med mig ?

Hilsen den lidt bitre og forundrede.

Kommentarer

  • Indstillinger
    det lyder som om du har depression. det bedste for dig er at søge læge hvis du vil fortsætte med at studere
  • Indstillinger
    Hej ,Jeg vil sige du har det som rigtig mange andre. Sådan som du har det nu er det kommet lige pludseligt?? Kommer det med mellemrum eller er det de samme tider på året du har det sådan???
    Depression er desværre blevet en folkesygdom og stemplet som en real sygdom er mere og mere normalt.
    Du skal helt klart gå til din læge hvis det er et stort problem for dig måske kan en phygolog hjælpe dig ellers er der også naturprodukter som er rigtig godt mod sådannne problemer.
  • Indstillinger
    Jeg har haft det sådan i over halvandet år. Men de sidste mdr et blevet meget værre. Jeg har både set psyklog og psykiater, ingen forskel..
Log in eller Registrér for at kommentere.