Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mange symptomer..

Redigeret 25 november, 2012, 01:42 i Åben debat om hjernen
Jeg er en mand på 55 - normal vægt og højde.
Har de sidste 3-4 måneder været træt og uoplagt, efter arbejde (kontor) med mest lyst til at ligge på sofa. Får min. 9 timer søvn i døgnet udover (sofahvil), lever sundt og løb ca. 5 km tre gange om ugen indtil hæl smerte.
Symptomer udover uoplagthed: ondt i højre hæl,- ondt i højre albueled,- smerte i venstre triceps (stråler ud i arm),- haft synsforstyrrelse 1 gang, hvor synet blev sløret på begge øjne i ca 3-4 min., - hyppig vandladning (4-5 gange på alm. aften foran tv). Stiv i lemmer når jeg skal rejse mig efter at have ligget/siddet.
Mange symptomer uden egentlig årsag..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det bliver jo det rene gæt: Er du f.eks. blevet undersøgt for diabetes.!!!!!!!
    Hvad med blodtrykket.

    Lever sundt, tjae, hvordan. For maden har jo ikke mange vitaminer i sig mere, men du spiser måske økologisk.
    Jeg har været til et fordrag, hvor der blev vist hvor meget forskel der var på indholdet af vitaminer på f.eks. alm. kartofler og økologiske kartofler. Den var mere end stor.

    Det kunne være så meget, det med øjnene kunne f.eks. være en smule sammenfald af glaslegemet. Gå til en øjenlæge, det ville jeg gøre.
    Hvis det er skal du ikke være urolig for det, det er noget der sker, når man bliver ældre.

    Du er jo heller ikke 20 år længere, jeg ved det, man glemmer det så let. Du overanstrenger måske din hæl, når du løber. Der er også noget, der hedder en hælspore, det giver smerter.
    Kontorarbejde, det kunne være din arm, der ikke tåler så meget mere. Jeg ved jo ikke hvad du bestiller, men jeg ved man hurtigt kan bruge sin arm lidt for meget, lidt forkert på computeren.
    Et par ideer du kan tænke over.

    Nu kom jeg til at grine: Stiv i lemmerne, når du rejser dig. ha ha , ja det kommer med alderen, desværre. Men bevares, det kan jo være noget andet.
    Nej, undskyld, du er bestemt ikke gammel, så langt fra, men det kan jo godt begynde så småt at "knirke", hvis uheldet er ude.
Log in eller Registrér for at kommentere.