Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Autoimmun hepatitis erfaringer søges-

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Inga
    Søg på face book under Autoimmun hepatitis, søg om optagelse af administrator Inger Birgit Bidstrup Jensen. Vi findes Inga, du er ikke alene. Vi skrives ved.
    K.h Kirsten. Ps. Vend tilbage hvis du ikke kan finde os, ellers søg mig som ven, så skal jeg tilføje dig. Under Kirsten Hyldtoft. God fornøjelse, du må/ skal ikke være alene, tro mig jeg ved lige nøjagtig hvordan du har det.
  • Indstillinger
    Hej Kirsten.
    Jeg har fundet gruppen, og sendt en ansøgning, men er ikke kommet ind endnu. Men det kommer jeg nok. Var i Ålborg i mandags og skulle have taget en biopsi, men de opgav efter 2 forsøg. Min lever var for sej, og flyttede sig bare. Skal afsted igen fredag og prøve igen, mens de scanner, så jeg er mere eller mindre skræmt fra vid og sans. Men jeg håber detlykkes. Jeg er meget glad for der findes en gruppe som jeres, så man kan få vendt sine tanker.
    Kh Inga
  • Indstillinger
    Hej Inga.
    Godt, så er du snart optaget i gruppen.
    Vi er pt.55 ligestillede fra hele landet.
    Held & lykke med biopsien fredag, kan godt forstå du er bange efter sådan en skrækkelig oplevelse.
    Vi skrives ved i gruppen.
    Kh Kirsten.
  • Indstillinger
    Gravid på trods af autoimmun hepatitis og skrumpelever, kan dette lade sig gøre.

    Hej. Jeg har en datter der har autoimmun hepatitis og også skrumpe lever. Hun fik det konstateret i juli 2011 21 år gammel. De vil gerne nu være forældre, men hun har ikke menstruation, helt sikkert pga. sygdommen. Er lige nu i behandling med at få opsat æg, det lykkedes heller ikke helt. Er der nogen der er blevet gravide alligevel, trods udebleven menstruation, hun har faktisk slet ikke haft menstruation i 2½ år.. Eller kan det bare ikke lade sig gør, når man er så uheldig at være ejer af denne sygdom. Fortæl, fortæl ved snart ikke hvordan mere. Hun er i behandling i Dronninglund nu. Hun har lige været i Dronninglund i dag og hendes slimhinde vil ikke blive "tyk" nok til at få æg sat op.

    Så rigtig gode råd modtages med kyshånd. Er der CHANCE FOR AT KUNNE BLIVE GRAVID. Er der nogen der har prøvet samme tur.

    På forhånd mange tak

    Skriv venligst tilbage på min mail : lene@imdex.dk

    Hvis der er nogen der har prøvet det samme som hun, mange tak
  • Indstillinger
    Hej
    Har sendt dig en privat mail.
Log in eller Registrér for at kommentere.