Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg vil leve af Baked Beans i et helt år

Redigeret 5 oktober, 2013, 06:34 i Sund kost
Hej netdokter.dk


jeg er i gang med et ét årigt projekt, hvor jeg udelukkende vil leve af baked beans.

Jeg må drikke hvad jeg vil ved siden af.

Jeg er interesseret i at vide om hvilke skavanker jeg kan blive udsat for af kun af spise Baked Beans i et helt år. - Jeg er allerede på dag 9 i projektet, og jeg føler mig fantastisk sund og har det glimrende.

Jeg indtager dagligt multi vitaminer og mineraler, som skulle dække kropens daglige krav af disse.

Jeg kunne egentligt godt godt tænke mig nogle kommentere omkring dette, eller noget råd til hvad jeg kan drikke til af supplementer, så min krop bliver ved med at være sund.

Jeg glæder mig til at høre fra jer, og se om i har nogle råd/svar på mine spørgsmål.

Hvis i er interesseret dokumentere jeg hele mit projekt på facebook:

https://www.facebook.com/Bakedbeansoneyear

Med venlig hilsen

Peter

Kommentarer

  • Indstillinger
    -- Hej Peter.
    For ca. 20 år siden var der en anden idiot, der ville leve i 1 år
    udelukkende af kogte kartofler. (han gennem-førte).
    Han var rigtig fed, og fik det ud af det at han tabte sig 52 kilo.

    Men han blev også rigtig syg fordi han manglede vigtige vitaminer ,
    aminosyrer og meget andet.

    Men sådanne extremer er altid morsomme at følge, så fortæl
    hvordan det går !

    Inden du dør, så få taget en all-round blodprøve og lad videnskaben
    få lov til at følge dit eksperiment. Good luck . vh søren .
    PS. Een af grundene til at jeg at jeg gider at svare, er at jeg selv ikke ville
    kunne få det ned. Men baked beans skulle være sundt .
  • Indstillinger
    Ligegyldigt hvor sundt, det er med baked beans, så vil også jeg påstå, at en så ensidig kost bliver meget usund i længden.

    Det er da fint, at man vil eksperimentere - men sørg dog for at have noget fagligt bag dig, og sørg for jævnlige kontrolundersøgelser - undersøgelser du naturligvis selv skal betale for - det kan jo aldrig være det offentlige sundhedsvæsen, der skal betale for dine private eksperimenter.
  • Indstillinger
    Jeg vil mene, at det at leve af baked beans i et år er en meget dårlig idé. Din krop vil allerede efter kort tid mangle nogle vigtige vitaminer. Du kan jo måske gøre det til en vane at fx. Spise baked beans hver morgen i et helt år, og så få noget andet til frokost og aften. Husk nu: Få varrieret kost!
  • Indstillinger
    Nu er baked beans en relativ billig spise, og du kan sikkert opnå en eller anden form for mængde rabat, så de bliver endnu billigere. Mit forslag vil så være, at alle de penge du sparer på dit kostbudget, dem bruger du til en god psykolog, for det lyder altså ikke til, at du er helt rigtig i hovedet.
Log in eller Registrér for at kommentere.