Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Bløder efter at have fået finger

Redigeret 19 november, 2012, 04:10 i Kvindelige sexproblemer
Hej..
Jeg er en ung pige, der før herhen har haft sex.
Nu har jeg så fundet mig en sød fyr, ikke noget fast endnu, men når vi er sammen kan vi godt nogengange komme til at hygge os lidt.
Efter han så har givet mig finger, kommer der noget brunt / rødelige ud af min skede. Og det er jo ikke fordi, jeg ikke har haft sex før.
Det er sket de fire sidste gange. Jeg har førhen fået finger af andre, hvor dette problem ikke har været?

Kan det have noget at gøre med, at han har lidt hård hud på fingerne, at han gør det for hårdt eller?
Jeg tør ikke snakke med min mor om. Jeg synes samtidig, at det er pinligt overfor ham fyren ( som nok snart bliver til noget fast ) og jeg tør slet ikke gå til lægen, da jeg finder det for pinligt.

Jeg håber, jeg kan få svar, for det er noget, der gør mig rimelig nervøs. Jeg har godt læst andres ligende problemer, men jeg synes ikke, jeg fik noget konkret svar på det.

Kan det løses på en måde, så jeg ikke skal til lægen?

Håber i/du kan hjælpe.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hejsa,

    Du skal ikke være bange for at tale med din mor, en mor er som regel altid der for en, og lægen er professionel, og tager sig at sådanne ting hverdag, der er intet pinligt i det! Har din ven rene og velplejede hænder når i har sex da dette er vigtigt? Det lyder som en betændelse tilstand og der skal man have medicin for, håber du finder ud af det knus labedste!
Log in eller Registrér for at kommentere.