Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kostant sædafgang.

Redigeret 7 december, 2012, 12:34 i Mandlige sexproblemer
Hej. Er en dreng på 19 med en supersød kæreste og et velfungerende sexliv. Jeg har for nyligt fået et problem som jeg overhovedet ikke forstår. Jeg oplever konstant sædafgang, altså også når min penis ikke er stiv. Der er ikke tale om nogen sprøjten men bare en lille smule siven. Det irriterer mig rigtig meget at min penis hele tiden er "fedtet" og der kommer små pletter på underbukserne. Det medfører at jeg bliver nødt til at tørre penishovedet med papir mange gange om dagen for at bevare en nogenlunde hygiejne.
Dette har stået på i over 1 uge nu, og gør mig noget bekymret. Hvad pokker kan dette dog skyldes?

mvh den bekymrede

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvis der er noget, der siver ud hele tiden, så bør du gå til læge og få undersøgt, hvad det kan være, for det skal ikke sive.

    Og - for en sikkerheds skyld, bør du da også undgå ubeskyttet sex til du har fundet ud af, hvad det kan være.
  • Indstillinger
    Gad vide om det er det som kaldes en "Dryppert"..... ikke en god ting.. så derfor kaldes de "En Dårlig"....

    Smut du til læge sammenmed kæresten og i kan få den pencillinkur..
  • Indstillinger
    Det er gonore :)

    Du skal forbi din læge, og ingen sex inden!
  • Indstillinger
    Jeg synes nu, det er lige modigt nok at komme med en sådan diagnose på baggrund af et par linier i et anonymt debatforum. Det ville ikke en gang en højtuddannet speciallæge vove.

    Det eneste, jeg er enig i er, at man skal gå til læge med et sådant problem, hvilket trådstarter nu må siget at have fået at vide.
  • Indstillinger
    Jeg tror nu den er god nok....
    Det er en dårlig
  • Indstillinger
    Jeg er da ikke utilbøjelig til at være uenig - men jeg synes simpelt hen ikke, det tilkommer lægfolk på et anonymt debatforum at komme med så kontante diagnoser på baggrund af et par linier fra en fyr, man overhovedet ikke aner, hvad ellers kan fejle, og i øvrigt heller ikke aner, om har beskrevet sin situation korrekt.

    Jeg reagerede på denne direkte diagnose og vil foreslå, at man i stedet f.eks. skriver: Det kunne være symptom på dette eller hint... men at det i øvrigt også kan være noget andet.

    Heldigvis har vi alle været enige om, at den unge mand skulle søge læge - og det har han forhåbentligt allerede gjort, da det er næsten en måned siden, han stillede sit spørgsmål.
Log in eller Registrér for at kommentere.