Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

mens efter SA

Redigeret 28 juli, 2014, 05:11 i Ufrivillig abort
Hej.
Den 5. oktober fik jeg en spontan abort (medicinsk). Herefter blødte jeg i 16 dage. Det var en ganske langtrukken oplevelse med masser af smerter og frem og tilbage på sygehuset pga. tiltagende blødninger efter en uge. Jeg har været til kontrol og alt burde være ude af min livmoder. Nu går min kæreste og jeg selvfølgelig og venter på at jeg få min menstruation, så vi kan gå i gang med projekt baby igen.
jeg har den sidste uges tid haft brun udflåd med mørkebrune snorligende ting i og tænkt at min mens snart burde komme. I går var der så fint rigtig rødt blod i mine trusser. Men i løbet af en halv time (eller mindre) var der ingen blod igen. Efterfølgende har jeg igen haft brun udflåd. Mit spørgsmål er nu om nogen af jer har oplevet det samme eller ved om det er min mens jeg har i øjeblikket (4,5 uge efter SA), eller hvorfor jeg kun blødte i meget kort tid. Eller kan der være andre årsager til den korte blødning?
Jeg glæder mig til at læse jeres input

Venlig hilsen mig der bare gerne vil igang med projekt baby igen

Kommentarer

  • Indstillinger
    der kan godt gå 2-6 mdr før du får din mens igen. hormoner spiller ind her og din krop skal tilbage til sit normale igen
    der kan godt gå noget tid.
    det kan godt være tegn på at du har fået mens igen men hold øje med din cyklus og spørg lægen hvis det er.
Log in eller Registrér for at kommentere.