Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Ting i numsen?

Redigeret 6 januar, 2015, 15:54 i Åben debat om sex
Er en dreng på 15 år, og jeg elsker at lege med mig selv, i numsen.
Er 100 procent hetero-seksuel, altså tanken om en anden mand er ikke mig..

Men andre drenge, der kan lide at lege deroppe, tænder mig virkeligt.
Jeg har prøvet at tage min temperatur flere gange, og kan også godt lide at have fingre/tuscher/gulerod oppe i min numse.
Har i nogle ideer til, hvad man eventuelt kunne gøre?
Men er det normalt for en dreng at kunne lide det, og er der andre herinde der kan lide det?
Fortæl om jeres oplevelser, og fortæl hvad i ville bruge til at putte derop, eller hvad i har haft deroppe ;-)

Takker!

Kommentarer

  • For det første bør du sikre dig, at de forskellige effekter, du stikker op, kan komme ud igen, for det andet bør du sikre dig, at disse ting ikke giver dig en alvorlig infektionsskade, så derfor bør du putte denne ting i et kondom før brug.

    Det er nok ikke lige det sjoveste at skulle på skadestue med.

    Jeg foreslår at du søger på nettet efter analdildo - de fås i alle mulige størrelser og faconer, så du kan sagtens finde ting, der passer til din lyst, og hvis du holder dildoen/dildoerne rene, så er det nok der, du kan få den bedste - ufarlige - fornøjelse. De fås også i diverse sexbutikker, hvis du er for ung til at handle på nettet.

    At du har lyst til den slags er der ikke noget specielt mærkeligt i - dog er du måske lige lovlig ung til allerede at have sådanne lyster, men noget galt i det, er der ikke.
  • Hej

    Der er ikke noget mærkeligt i at du godt kan lide at få ting op i numsen. Det er et meget følsomt sted. faktisk det 2. mest følsomme på din krop efter penishovedet. Det er rigtigt, hvad den anden kommentar siger. Du skal passe på at det er noget, der kan komme ud igen.

    Du kan også kigge ind på en side, der hedder almindelig.com. Der er en grundig guide til analsex for begyndere. Måske kan du bruge den til noget.

    Her er link: http://www.almindelig.com/2005/01/tema-analsex.html

    God forbøjelse ;-)

    Tina
  • En analdildo kunne måske også være et godt valg, hvis vi snakker sikkerhed.
  • nåår du evt bliver lidt mere moden,ville jeg forslåå
    et spelokum,staves nok anderledes)-
    et kvinde spelokom er bedst i stål.giver en rigtig god nydelse.
    en god ting er at træne sine mavemuskler mv.da udvidelse er godtmen at stramme ind er samme.
    god hygge :)
Log in eller Registrér for at kommentere.