Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kommer han nogensinde tilbage??

Redigeret 3 november, 2012, 19:45 i Samliv
Hej Alle :)

jeg har det lille problem at min x og jeg er gået fra hinanden for snart et år siden, og han bliver ved med at siger at han kommer tilbage og nu kan han os snart igen osv. nu siger han så at han er tilbage inden for 1-2 mdr. og det sagde han den den 3 okt. så er nærvøs for at han slet ikke er klar om den ene måned. det der gjorde vi i grunden gik fra hinanden var at jeg har en ret kort lunte og bliver nemt sur.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Gå aldrig tilbage til en fuser!
    Hvad vil du dog med sådan en klaphat? Hvor er din selvrespekt? Hvorfor drømmer du om et liv som dørmåtte?
    Det kan da godt være, at han kommer tilbage en gang, men dels tror jeg aldrig, at han gør med mindre, han ikke har andre, han kan bolle her og nu, men så snart der kommer en anden, så er han smuttet igen. Dels er det altid rart at have en, der trofast venter, mens han selv fjoller rundt.
    Så gå ud og få dig et liv. Hvad giver mening for dig her i livet? Hvad vil du gerne UDEN ham? Og hvordan vil du skaffe dig det? Du stiller jo dit eget liv på stand by, mens du venter på en fyr, der ikke er værdig til at kysse dine skosåler. Dermed blokere du både for at finde en anden, men også for at gøre dig interessant og spændende for din ex.
    Du ender kort sagt som en forladt gammel gulvklud, hvis du ikke vågner op og begynder at leve dit eget liv. Selv skaber spænding og indhold. Så kan du altid bagefter finde en ligeværdig partner, der virkelig vil dig og ikke udnytter dig, som din nuværende ex.
  • Indstillinger
    Jeg kunne ikke skrive rejen47´s råd bedre selv, og jeg erklærer mig helt enig, kom videre med dit liv, ret ryggen op og kridt danse skoene. Jeg vil tro han kommer løbende tilbage når han oplever du begynder og leve dit eget liv uafhængigt af hans. Forhåbentligt har du på det tidspunkt fundet ud af at han end ikke er værd og spilde dine skosåler på;-)
Log in eller Registrér for at kommentere.