Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kun for sjov

lotte123lotte123
Redigeret 28 oktober, 2012, 12:42 i Ris og ros til Netdoktor
Jeg undrer mig en smule. På forsiden er der noget, der hedder "kun for sjov", og der er så et spørgsmål, der ændres en gang i mellem.

Svarmuligheden - ja eller nej - er et kryds til venstre og et til højre. Der har tidligere stået ja og nej ved disse krydser, men der gør der ikke mere.

Aktuelt spørges der omkring alkoholforbrug. Nu har jeg valgt, at krydset til venstre betyder ja og krydset til højre betyder nej. Men jeg ved ikke, om det i grunden er omvendt. Det er udelukkende et valg, jeg har foretaget - andre vælger måske modsat?

Og så er der mulighed for at svare på dette spørgsmål hver eneste gang, jeg logger på, og da jeg da gerne vil se, hvordan det ser ud, så svarer jeg pænt hver eneste gang. I det aktuelle tilfælde er mit svar nej, så jeg klikker på krydset til højre. Men jeg spekulerer da lidt på, om jeg egentligt svarer ja, når man også skal gætte hvilket kryds, der er det rigtige?

Og hvad skal man så egentligt bruge det til, når jeg - og måske andre svarer det samme, gang på gang på gang? Og egentlig heller ikke ved, om de svarer rigtigt. Er der noget statistik i det?

Og hvor meget "sjov" er der forresten?

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.