Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Problemer med at "logge af"

Redigeret 19 december, 2012, 09:26 i Ris og ros til Netdoktor
Hej alle

Er der andre end mig, der har problemer med ”log af”-funktionen?

Når jeg har skrevet et indlæg, kan jeg ikke logge af bagefter.

Det kan være, det skyldes, at jeg skriver så mange indlæg! Måske synes maskineriet, at jeg lige så godt kan være logget på hele tiden. Men det kan jeg altså ikke lide!

Mange hilsner

Kameliadamen

Kommentarer

  • Indstillinger
    persille1persille1
    Redigeret 28 oktober, 2012, 07:36
  • Indstillinger
    Hej kameliadamen -og Netdoktor hvis I skulle læse med her

    Ja, det er rigtigt, Netdoktors log in virker lidt som en ruse; når man først er logget ind kan man ikke logge ud -medmindre man går tilbage til Netdoktors startside (netdoktor.dk). Det er en programmeringsfejl, sjovt nok virker det alligevel en sjælden gang imellem.

    Noget andet er, at Netdoktors side slet ikke virker i browseren Google Crome. Jeg har prøvet at skrive til dem, men har intet svar fået.
  • Indstillinger
    Man bliver jo alligevel logget af efter kort tid. Så problemet er ikke stort.
  • Indstillinger
    -- her virker alt som det skal , og jeg bruger chrom.

    Dog svigter advision til mail ret ofte. vh søren
  • Indstillinger
    Hej alle sammen

    Når jeg har skrevet et indlæg, prøver jeg at logge af ved at gå til forsiden af Netdoktor og logge af dér. I dag var jeg på Netdoktor tidligt i morges, hvor jeg skrev et indlæg og derefter sørgede for at få logget af via forsiden, inden jeg ”surfede” videre og senere loggede helt af Internettet, mens jeg skrev dagbog.

    Derefter ville jeg lige kigge lidt på Netdoktor igen for at se, om der var kommet nye indlæg. Mens jeg læser en tråd, som jeg ALDRIG har kigget i før, ser jeg, at jeg nu igen er logget ind.

    Jeg synes, at den ”log ind og af-funktion” fungerer, som vinden blæser!

    Mange hilsner

    Kameliadamen
  • Indstillinger
    Hej Kameliadamen

    Ved du noget om, hvad det vil sige, hvis man konstant er logget på en side.
    Jeg har spekuleret en del over det siden du skrev. Netdoktors debatter bliver jeg logget af automatisk, hvis der er gået et lille stykke tid.
    Jeg tænker på en anden side, hvor jeg konstant er logget på.
    Sker der noget ved det, har du nogen anelse om det.
  • Indstillinger
    Hej Persille

    Jeg har ligesom du en søn, der arbejder med it. Og jeg har ligesom du hele tiden haft en frygt for at komme galt af sted på nettet.

    Min søn plejer at sige, at lige præcis Netdoktor behøver jeg nok ikke at frygte. Det er værre, at jeg leder så meget efter oplysninger på underlige fremmedsprogede Internetsider. Men når bare man har en såkaldt firewall, altså en beskyttelse mod virus, og sørger for at scanne sin computer med regelmæssige mellemrum for mærkelige ting, så går jeg ud fra, at alt er i orden.

    Når jeg helst vil sørge for at blive logget af, når jeg er færdig med at skrive et indlæg, så er det, fordi jeg går ud fra, at en eventuel hacker nemmere kan komme ind i min computer, hvis jeg er logget på. Men jeg har ikke spurgt min søn. Han vil nok sige: ”Hvem i alverden skulle være interesseret i at hacke netop din computer? Du sidder jo ikke inde med vigtige oplysninger som f.eks. Forsvarsministeriet eller statsministeren!”

    Han plejer at sige, at e-mails er værre, og at jeg aldrig må svare på underlige emails. Jeg skal slette dem med det samme.

    Vi kommer nok ikke af med den frygt for at komme galt af sted. Men Netdoktor kunne hjælpe mig, hvis de ville sørge for, at man kan logge af. Jeg har dog ikke skrevet direkte til Netdoktor om problemet.

    Mange hilsner

    Kameliadamen
  • Indstillinger
    Hej igen

    Han plejer at sige, at e-mails er værre, og at jeg aldrig må svare på underlige emails. Jeg skal slette dem med det samme.

    citat slut

    Den besked har jeg også fået.

    AHA.. så må jeg have spurgt min søn om jeg SKAL logge af på den side. Det er ham, der sørger for de forskellige ting, jeg aner ikke en dyt.
    Mærkelige mails, slet dem med det samme. Jeg får nu aldrig nogen, men jeg passer da på.
    Han har også sagt, I skal ikke have netbank. Det må I hellere lade være med. Så vi har ingen hemmeligheder af nogen slags.
    Min søn har vist ikke megen tiltro til mine evner, men det er jo nok fordi jeg ikke helt forstår alt, hvad han siger.
    Men han er min elskede søn og jeg tror på ( næsten) alt hvad han siger.
    Han reddede engang min afdøde veninde, hun havde netbank og jeg ved ikke hvad, uden nogen som helst form for sikkerhed.
    Hun fik mærkelige breve og desværre var hun tilbøjelig til at tro på alt, hvad der dukkede op.

    Han kan også arbejde med min computer hjemme fra ham selv, hvis der er noget i vejen. Det er noget af en lettelse for mig, for jeg går op i limningen, hvis der er noget galt.
    Og jeg som ikke ville have computer før mine børn forærede mig en. Mine børnebørn har skreget af grin over mig, men den tid er forbi.

    Nåe ja, det er ikke ris eller ros til netdoktor, men det betyder sikkert heller ikke noget. Det er bare en hyggelig snak, som der også skal være plads til.
  • Indstillinger
    Jeg har samme problem med at logge af. Det fungerer kun ikke.
Log in eller Registrér for at kommentere.