Hjem Hud og hår Uønsket hårvækst

Uønsket hår.

Redigeret 25 april, 2017, 05:56 i Uønsket hårvækst
Hej.
Jeg er en 17-årig pige og jeg er halv Latinp. Så jeg er selvfølgelig lidt mørkere over det hele end alle andre. Det har aldrig rigtigt generet mig, før jeg blev teenager. Jeg har en del uønsket hår på min ryg og mave. Jeg har intet problem med at barber mine ben, det er ret normalt. Men jeg ikke rigtig barbere min ryg og mave, da jeg ved at det kommer ud stærkere og tydligere, og det er ikke det jeg vil have. Min læge siger jeg bare skal acceptere det, men har jeg det rigtig svært ved, siden jeg KUN er omkring lyshårede piger, og de har ingen tydelige hår på kroppen. Jeg kan heller ikke rigtig få laserbehandling da jeg stadig er teenager. Nogle nogle forslag??

Kommentarer

  • Hvorfor tror du hår vokser mere af at blive fjernet. Det er en skrøne og har intet på sig. Jeg ved godt det er almindeligt at tro, men det er altså ikke korrekt.

    Men jeg vil fraråde dig at barbere dem af, for hår vokser ud igen og så er håret stikkende et stykke tid. Og det er jo ikke så rart.

    http://www.klinikkarisma.dk/harfjerning-med-voks.html
  • Nej, Lotte25, her er vi ikke enige. Hår bliver IKKE tykke og kraftigere af at blive barberet, det er og bliver er skrøne.

    Jeg har rådet til at fjerne hårene med voks.

    Hvis de bliver barberet af stikker de lidt i begyndelsen, men det er måden de bliver skåret over på, der er skyld i det. Det retter sig, men er jo en kedelig overgang

    Jeg undrer mig over sådan en skrøne kan blive ved at komme igen år efter år. Tænk, hvis det passede, så ville mænds skæg jo til sidst blive så tykt og kraftigt, at de ikke kunne holde hovedet oppe.

    Hm, jeg ser Lotte25 indlæg er slettet.
  • Hej herinde.. måske nogen har et råd til mig.. Når jeg søger på : hår i ansigtet på kvinder... så kommer en masse forklaringer, men... der menes at være æggestokke eller noget i den dur.. Jeg har ingen æggestokke. Hvad skal jeg gøre for at stoppe hårvækst i ansigtet , de er i hele underpartiet, der vor mænd barberer sig og ret langt op på kinderne..
    Læste et sted om Hirsutisme, som jeg mener det kan være, men der er hele tiden tale om andre ting som jeg slet ikke har.
    Håber på svar fra en som ved noget om det, smil.
    Venligst R. Pedersen
  • Johnny 28 er sælger fra den hjemmeside han nævner.
    Der findes mange andre steder at købe lignende produkter.
  • kerinke1kerinke1
    Redigeret 14 maj, 2019, 16:04
    Spray mod uønsket hår - shytobuy.dk Virkelig god effekt fra dette produkt.
Log in eller Registrér for at kommentere.