Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Besat..

Redigeret 23 oktober, 2012, 12:04 i Sexfantasier
Jeg har en fantasi der går ud på at blive ydmyget af en dominerende kvinde, jeg har haft fantasien meget længe og har efterhånden udviklet ideer om detaljer der bare gør det endnu frækkere..
Jeg forestiller mig en kvinde i en magtposition, altså med en eller anden form for stilling eller situation, og hvor jeg har noget at skjule, har gjort noget utilgiveligt eller lign, noget virkelig grælt, og hvor hun med den viden kunne få skovlen grundigt under mig, enten ved at melde mig til aktuel myndighed eller lign, og derved udnytter hendes viden og istedet afpresser mig til sexydelser..
mere specifikt fantaserer jeg om en kvinde som måske (ikke nødvændigvis) kunne tilhøre "overklassen", sofistikeret og ekstravagant, og som tydeligt vil nyde at være nedladende, snobbet, hoverende,.. jeg forestiller mig en kvinde med en stor bred lækker bagdel, store balder, lår og hofter,.. pæreformet hedder det vist (som for mig overhovedet ikke er negativt)
Hun informerer mig om, at for at hun ikke skal afsløre eller melde mig, ja så må jeg være til rådighed når det passer hende, hun vil have at når hun ringer til mig og angiver sted og tid, så skal jeg stille og gøre hvad der bliver sagt, ellers..
Og nu til ydmygelsen, jeg tænder på tanken om at hun har ringet fra en restaurant, og jeg skal møde hende på dametoilettet, jeg indfinder mig på stedet og venter, og så kommer hun, hun krænger hendes nederdel op over de store brede hofter og kræver at jeg slikker hende i røven, jeg ligger på knæ, og må trykke mit ansigt helt op i hendes store dybe numserevne så mit ansigt er begravet imellem de enorme balder, og slikke hende med stor iver i hendes bagerste hul, hun befaler mig at slikke hver en afkrog og vise hende hvor god en røvslikker jeg er, og hvor lykkelig jeg er for at slikke hendes store røv, og først når jeg har slikket grundigt og ihærdigt og hun ikke gider mere krænger hun nederdelen på plads og går ud til veninden i restauranten som hun spiser med..
Sådan bliver jeg ringet op af hende jævnligt, og må altid stille de mærkeligste steder og altid skal jeg slikke hende dybt og grundigt i hendes store lækre røv
flere varianter dukker op for mig, jeg har også en version hvor det er hjemme hos hende, hun har inviteret flere veninder, alle med store bagdele, de smører hinandens røve ind i en fed olie så de glinser, og så skal jeg smaskende slikke dem alle begejstret i røven imens de tøsesnakker og drikker vin, jeg får ikke lov til mere, men må allerhøjest få lov at onanere mig selv imens

ved ikke hvad jeg skal gøre ved det, den fantasi er så stærk!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg er ikke helt sikker på, om det her ikke er en joke, hvor du forsøger at forarge nogen - eller hvad?

    For den fantasi - den kan du da sagtens få opfyldt, hvis du vil

    Jeg er sikker på, at der findes masser af sider af S/M karakter, hvor der helt givet også er kontaktforum.

    Og det er sådant et sted, du skal beskrive denne fantasi, så skal du som nok få al den respons, du vil have.
  • Indstillinger
    Tak for dit svar,
    Nej det er ikke en joke, jeg har nok ladet mig rive med og beskrevet det for meget, men det er ikke for at forarge..

    Jeg har prøvet sådanne sider/forum engang, og synes bestemt ikke det er nemt, som mand føler man sig som en pervers stodder at have sådanne lyster, og det skræmmer alt for mange væk, så det er altså for svært, men du har nok ret, jeg må nok forsøge mig igen hvis jeg skal få opfyldt min fantasi..

    Mvh.
    Meller
  • Indstillinger
    Det har i hvert fald eksisteret en forening - og mon ikke den eksisterer endnu? - der netop har fokus på S/M sex, og der er jeg ret overbevist om, at man ikke vil betagte denne trang hos dig, som noget specielt og særligt.

    Jeg havde for en del år siden en ældre bekendt, - han er sikkert død og borte nu, det er mange år siden - der i et anfald af fortrolighed fortalte mig, at han havde nogle særdeles avancerede lyster, og hans største problem var lige som dit; han følte sig også som en pervers stodder, og havde store problemer med om nogen ville opdage det, for så skete der nok en masse forfærdeligt.

    Han turde ikke opsøge den forening, før han var gået på pension, for tænk, hvis hans kolleger opdagede det? Han levede sit liv i evig rædsel for, at hans børn skulle opdage det. Heldigvis havde han magtet at være ærlig over for din kone, der var et fantastisk menneske; hun kunne ikke leve op til hans behov, men havde fuld forståelse for, at han fik dem udlevet andre steder, og det var der nok ikke mange ægtefæller, der ville have magtet - de nåede både guldbryllup og det hele, og som et lykkeligt ægtepar.

    Hvad han lige præcis var til, fik jeg dog aldrig at vide, men han havde stor glæde af den forening - så den kan jeg da kun anbefale dig at opsøge.

    Det kan da godt være, det er en avanceret lyst, men hvis det er din lyst og du kan udleve den med andre, der har samme lyster, så er der jo ikke noget galt i det. Det er hverken kriminelt eller noget, så - go for it, hvis du virkelig vil.

    På den anden side skal du da tænke grundigt over, om du virkelig HAR lyst til at udleve denne fantasi. Vi har jo alle fantasier, og det er jo sundt nok, men nogle fantasier skal vel egentlig også være det, de er, nemlig fantasier.

    Personligt har jeg da også nogle fantasier, som jeg er 100% overbevist om, skal være der, nemlig i fantasiens verden. Jeg er helt sikker på, at det ville jeg da aldrig nogen sinde - bare tilnærmelsesvist - have udlevet. Og det gælder givet for den absolutte størstedel af befolkningen. Men hyggeligt krydderi er disse fantasier da, hvilket de jo er for alle.
  • Indstillinger
    Endnu engang tak for dit svar,

    Jeg føler nu heller ikke at jeg er en pervers stodder, og det var måske en betegnelse der er lige i overkanten, der skal en del mere til at jeg selv ville blive forarget, men det jeg stødte på dengang jeg var på de web-sider var at kvinder syntes at det var for lidt at mødes for, det var ikke til at finde en der var med på præcis denne leg/fetich.

    Jeg har også andre fantasier som jeg har det fint med forbliver fantasier, det ved jeg godt er normalt eller almindeligt, denne fantasi mener jeg bare er realistisk og dejlig med den rigtige kvinde.

    Jeg ved godt at der findes diverse klubber mm. og det kan da også godt være at jeg en dag forsøger mig, men jeg tror at jeg håber at kunne finde en i real life, det er dog bare lidt svært at hendvende sig til en fremmed kvinde med det mål at få et sådant "forhold".. jeg mener, overvejende forholder det jo sig oven i købet sådan at de fleste kvinder selv nyder at blive domineret, at manden er den bestemmende,.. så at finde lige den kvinde er altså ret svært, ved godt hun er derude, griner,..men hvor!

    Mvh.
    Meller
  • Indstillinger
    Bare lige for god ordens skyld. Det var dig, der bragte "pervers stodder" på banen, ikke mig, men da du gjorde det, kunne jeg godt tillade mig at citere dig.

    I øvrigt - hvis du skulle møde en, der kan opfylde dine behov, må du naturligvis også indstille dig på, at hun nok også har nogle - andre - behov hun forventer opfyldt.

    Sådan er det jo - det kan ikke kun gå den ene vej.
  • Indstillinger
    Ja det var mig der bragte pervese stodder op, jeg bebrejder dig slet ikke, det var ikke sådan ment:-)

    Jo at "forholdet" er til gensidig glæde er nødvændigt, jeg kunne ikke tænke mig andet.

    Mvh.
    Meller
Log in eller Registrér for at kommentere.