Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Ægteskabproblemer, en ny familie - hjælp!

Redigeret 23 oktober, 2012, 09:02 i Ægteskabsproblemer
Kære Forum.

Dette er mit første indlæg herinde. Skriver fordi jeg har brug for hjælp. Temmelig meget endda!

Jeg er i midt 30’erne, single og har planer om gå meget målrettet efter at finde en kæreste og skabe mig en familie. Det er ved at være på tide. Jeg har haft kærester tidligere men omstændigheder har gjort, at jeg nu er single. Jeg er veluddannet og efter sigende en pæn fyr, så min formodning er at det nok skal lykkes mig at finde en kæreste.
Sagen er bare den at jeg har mødt en gift kvinde med to børn på henholdsvis 6 og 4 år. Hun er samme alder som mig. Mødte hende for første gang for 2 måneder siden og for mit vedkommende var det kærlighed ved første blik. Det er muligt, at det var usmageligt, dumt, egoistisk, usympatisk og ikke mindst ondt af mig at lægge an på hende, men jeg blev nødt til det (læs venligst helt færdigt inden den moralske fordømmelse begynder, tak). Vi startede meget stille ud, men det eskalerede hurtigt, og jeg tør godt skrive, at vi gensidigt er meget forelskede. Vi snakker om alle de store ting i livet, flytte sammen få børn osv. Sex og fysisk kontakt er kun en lille del af vores forhold. Jeg elsker hende virkelig på så mange planer og tænker at hun kunne være den eneste ene.

Om hende skal jeg sige, at hun kun har haft få seksualpartnere 5 stykker, hvoraf de 3 har været længerevarende kærester. Hun er slet IKKE den utro type og har aldrig været i nærheden af utroskab tidligere. Jeg stoler på hende 110 %. Hun er meget loyal, meget omsorgsfuld og jeg vil aldrig mistænke hende for at være mig utro.