Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Vaseline som glidecreme...

Redigeret 5 november, 2012, 17:29 i Mandlige sexproblemer
Undskyld paa forhaand hvis det ikke er det rette sted at oprette denne traad.

Jeg har kvajet mig da jeg forsoegte at anvende vaseline som glidecreme...

Det har vist sig at vaere ret besvaerligt at faa af igen. Jeg har vasket med varmt vand og brugt saebe i 3-4 dage nu, men det lader ikke til at vaere effektivt. Jeg har laest fra andre forums at opvaskemiddel kan fjerne det, men det lyder haardt. Er der nogen her som har erfaring med det?

Paa forhaand tak!


VH Klaphatten...

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du kan godt bruge opvaskemiddel -det fjerner også ret effektivt alle bakterier, så den bliver skinnende ren -lige som de lover på flasken.

    Men det er rigtigt at opvaskemiddel er hård kost de steder, så sørg for at smøre med en parfumefri creme bagefter. Du kan købe noget på apoteket der er specielt velegnet til den slags steder. Den bliver også brugt til røde numser hos små børn, så det kan du bare sige er grunden.

    Ellers prøv med en shampoo uden balsam, fx har Brugsen en rigtig god en fra Änglemærk der heller ikke indeholder parfume, men her bør du også smøre med en god parfumefri creme bagefter.

    Du er sikkert ikke den eneste der har lavet den dumhed, det er bare ikke lige det man skriver om på sin FB-opdatering, vel? ;-)
  • Indstillinger
    Haha, nej!

    Tusind tak for svar...saetter pris paa det.
    Jeg vil proeve mig frem med de angivne metoder...

    Hvis flere har input eller erfaring med samme "smutter"
    saettes der pris paa raadgivningen.

    Paa forhaand tak!


    Vh Torsken
  • Indstillinger
    Er der flere som har erfaring eller raad paa det omraade?


    Paa forhand tak.
Log in eller Registrér for at kommentere.