Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Menstruation... måske?

Redigeret 21 oktober, 2012, 11:54 i PMS og menstruation
hej mennesker. jeg er en pige på 17 skal til at starte på p-piller. min menstruation kan godt være rimelig uregelmessig så jeg har ventet lidt utålmodigt. jeg har haft sex med min kæreste rimelig mange gange her den sidste måneds tid (dog med beskyttelse) men er lidt i tvivl om om der måske er røget noget sæd ud. jeg have sex igen i går og lidt efter begyndte jeg at bløde og vi trode selvfølgelig at det var min menstruation der var kommet... så jeg tog en tampon i og startede på min første p-pille :D men... i morges da jeg skulle på toilettet og ordne de forskellige ting var der overhoved intet at se der nede.. nu ved jeg ikk hvor hurtigt ens menstruation kan stoppe efter man er begyndt på piller meen er det ikke lige hurtigt nok? har spurgt min veninde til råds og hun mener det måske bare var pga. sex men det plejer altså ikke at ske. vil gerne tage en graviditetstest men ved ikke hvornår jeg skal tage den da jeg har harft sex nogenlunde hele måneden uden at vide hvornår der kunne være sket noget.. og sidst vil jeg spørge om jeg skal fortsætte på pillerne alligevel?

jeg håber virkelig i kan hjælpe :)
Log in eller Registrér for at kommentere.