Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hypnose for angst

Redigeret 26 november, 2012, 07:20 i Angst
Hej.
Jeg har hørt at hypnose er godt for angst.. og har besluttet mig for at prøve det, men der er så mange hypnoitisører, så er der nogen der kan enbefale nogen.

Jeg bor i vejle, så det må gerne være tæt der på.

Mvh Ninna.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej NinnaH

    Hypnose er godt for angst - jeg arbejder som hypnoterapeut i Skanderborg og vil gerne hjælpe dig, men det er måske for langt? Jeg kender ingen specifikt i Vejle-området, men der skal da nok være nogen. Gå efter certificering - gerne uddannet hos Strachotta.

    Mvh
    Birgitte Aagaard (Minerva Coaching)
  • Indstillinger
    Redigeret 25 oktober, 2012, 07:36
    Hej Ninna

    Ja, du skal prøv Louise Bohnstedt hun bor i Vejle og hun har hjulpet mig af med min angst! Jeg havde en frytelig eksamens og præsdationsangst og var heller ikke vild med alt for mange mennesker samlet... Jeg var inde ved hende to gange og det er fuldstændig væk!

    Hun har også hjulpet min mor med noget, så jeg ved at hun er go!!

    Hun har denne hjemmeside: www.hypnoseterapi-vejle.dk

    Held og lykke
    Hilsen Mille
  • Indstillinger
    Redigeret 11 januar, 2017, 07:14
    Hej Ninna,

    Jeg er selv uddannet hypnotisør og er brevkasse redaktør for Vis Din Angst. Hypnose er helt sikkert et stærkt værktøj til at bekæmpe angst, og jeg synes, du skal springe ud i det med begge ben.

    I Vejle er den en rigtig dygtig hypnotisør, som heder Pia Gemmer. Hende kan jeg varmt anbefale.

    Desuden kan du gratis download en hypnosefil til bekæmpelse af angstfulde tanker her:

    http://tankestop.dk

    Bliv ved med at lede efter en vej ud, så finder du den helt sikkert

    De bedste hilsener

    Brian Lagoni
  • Indstillinger
    http://www.jeanfelix.dk/main.php?parent=20

    Han er rigtig dygtig. Min veninde har gået hos ham - dog ikke med angst...

    vh
  • Indstillinger
    Hej Brian Lagoni,

    Kender du ligeledes en du kan anbefale omkring Struer eller København,- Jeg kører også gerne andre steder hen i Jylland :-)...det skal bare være den bedste!

    Mvh & tak for din hjælp !
    Dorrit
Log in eller Registrér for at kommentere.