Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg kan ikke klare tanken om mad! Please hjælp mig....

Redigeret 26 december, 2012, 06:11 i Anoreksi
Hej :-)
Jeg er en pige på 15 år, og går i 9 klasse.
Jeg har problemer med at spise. Jeg har virkelig ikke lyst til at spise...
Jeg synes selv, at jeg er tyk, selvom alle andre siger, jeg er tynd..
Når jeg kigger mig selv i spejlet... ser jeg en tyk pige. Jeg lader vær med at spise, selvom det ikke er sundt. Når jeg dyrker en masse motion om ugen. Jeg får det psykisk dårligt med mig selv, når jeg spiser.
Jeg har en veninde, som er virkelig tynd.. Hun har vidst fået en spiseforstyrrelse.. Jeg har et mål på, at jeg gerne vil se sådan ud..
Men jeg har snakket med min sundhedsplejerske. Hun siger, at det overhovedet ikke er sundt. Og at jeg burde ikke tabe mig mere....
I dag har jeg prøvet at spise. Jeg tyggede mad, men slugte det ikke. Jeg spyttede det bare ud igen.. Tager jeg på af det?

Please hjælp mig! er ved at gå ned over det!

Hilsen Anonymperson! :-)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Altså vil du gerne spise? eller vil du bare have af vide, at du ikke tager på af at tygge mad og så spytte det ud igen? :)
  • Indstillinger
    Vi er mange der har,og til tider stadig gennemgår de tanker selv..
    det blir bedre med tiden,og du skal nok finde fred med dig selv igen..håber ikke du når derud hvor du en dag blir indlagt med tvang etc.
    ville nok få lagt en kostplan,at følge,og få bearbejdet tankemylderet en tid
    fokusere på vigtigere ting,og give slip på hysteriet!...det kan smadre dit liv fuldstændigt,og lamme dig psykisk..havde selv sådan en veninde du beskriver hun var dog IKKE anorektisk,men naturligt meget tynd..du er ikke alene,der er mange,som dig!
    ..men buk ikke under,og drop det had imod dig selv,det blokerer for din livsudfoldelse(det ser man bare ik selv!før det er for sent)held,og lykke!brug din energi på ting,der styrker,glæder dig selv,og andre,og giver dig muligheder i livet..istedet for,at sygne hen til ingenting..
    bare pas på!(der er,så mange triste skæbner derude-bliv ik en til)
Log in eller Registrér for at kommentere.