Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mavesmerter efter sex

Redigeret 29 september, 2012, 19:08 i Åben debat om smerter
Hej! Jeg har været sammen med min kæreste i et halv år nu, men jeg har desværre det problem, at jeg altid bliver syg efter sex. Det synes vi begge selvfølgelig er super trist. Jeg oplever ofte at jeg får rigtig ondt i maven (mavesmerter) og nogle gange også ret slemme mavekramper, hvor jeg ofte skal ud at kaste op bagefter. Nogle gange skal jeg ud at kaste op kort tid efter vi har haft sex, og andre gange er det først om morgenen, hvis jeg har overnattet der.
Jeg ved ikke hvad det kan skyldes. I starten troede jeg, at det måske var fordi jeg var meget nervøs (han er desuden også min første) og stadig ret genert over for ham, men det er jeg selvfølgelig ikke så meget længere (stadig lidt må jeg dog indrømme). Han er også ret stor og der ved jeg, at jeg godt kan få super ondt og mavekramper, hvis han er kommet for langt op (hvilket han også gør ofte). En anden teori kunne være, at når vi er hjemme hos ham, så spiser vi os som regel altid godt mætte og dernæst udmiddelbart efter smutter direkte op på værelset og har sex - måske kan det være en grund til, at jeg får så ondt i maven efter?
Har I nogen idé om hvad dette kan skyldes?
Log in eller Registrér for at kommentere.