Hjem Muskler, led og knogler Fod- og knæskader

Smerter og konstant hævelse i knæet.

Redigeret 29 september, 2012, 09:34 i Fod- og knæskader
Ja jeg går og døjer med mit højre knæ og det har varet i ca en måned nu. Det gør ondt uanset om jeg går, bøjer, strækker eller bare slapper af i knæet. Om natten når jeg sover er jeg bange for at bevæge mig da det giver mig utrolig mange smerter. Det mærkes ligesom når man får kramper i tæerne, bare meget værre. Jeg har en hævelse nederst og yderst på knæet. Det skal lige siges jeg har ikke slået mit knæ. men hvad kan det være?

Kommentarer

  • Det kan skyldes mange forskellige ting og den eneste måde at finde ud af det på er at gå til lægen.

    Hvis du har haft ondt i halsen, influenza, forkølelse eller mellemørebetændelse i ugerne inden det begyndte, skal du huske at sige det til din læge også selv om det bare var en let omgang.

    Men hvad det nøjagtig skyldes kan ingen sige, uden at have undersøgt dig først.
  • hvorfor går du ikke til lægen
    og får knæet røntgen fotopgraferet

    det kan være vædske --ansamling i knæet ---hvis det skal være allerværdst ---kan det være en blodprop i knæet ---
  • Jeg skulle have været til læge i mandags, der aflyste de, så fik en tid torsdag, den aflyste de også. så nu har jeg først en mandag ..
  • Dine symptomer kunne tyde på ledbetændelse, hvilket ikke er til at spøge med.

    Underligt at et menneske skal vente i over en uge med at komme til lægen, når en dyreejer til en ko, hest, hund eller ........med samme symptomer vil få dyret tilset af en dyrlæge indenfor nogle timer.
Log in eller Registrér for at kommentere.