Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

HJÆLP! - Hvad skal jeg gøre, Har jeg Underlivsbetændelse

Redigeret 28 september, 2012, 04:15 i Underlivsbetændelse
De sidste par dage har jeg haft voldsomme kramper/smerter i venstre side af underlivet, tæt på lysken. tror nok det er der hvor æggestokkene sidder.
jeg har haft P-stav i et år nu, og har også haft det før, så mig og min kæreste dyrker sex uden kondom. (ved godt det er dumt)
jeg har ikke haft mensturation i ca 2 år(on off), men efter min kæreste og jeg begyndte at komme sammen, og dyrke sex regelmæssigt, er min menustration begyndt at komme igen. nu har jeg ikke haft mensturation i lidt over en måned, og der er begyndt at komme de her smerter. Når vi har sex, kan jeg mærke at det er som om han "rammer" et eller andet oppe i min livmor, og det forårsager endnu flere smerter(men kun under sex) efter sex, begynder smerterne lige så stille at dulme, men de forsvinder aldrig.
Jeg har ikke fået Livmor-Halskræft vaccination, og mine symptomer passer enten på det, underlivsbetændelse, eller graviditet udenfor livmoren.
jeg er meget bekymret og har brug for svar så snart som muligt.
Venlig Hilsen, Viktoria 19 År.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hov, har forresten også fundet ud af at jeg er ret varm, ved ikke om det er feber, men er i hvertfald ret varm.
    min kæreste synes også jeg er ret varm, og opfordrer mig til at søge læge.
    problemet er bare at jeg har en meget vigtig forstilling i næste uge hvor jeg er hovedrollen. og vil nødigt skuffe mine med-skuespillere.. :(
  • Indstillinger
    Ja, men så synes jeg da, du skal skylde dig at kontakte lægen, så du kan komme i en eventuel behandling hurtigst muligt.

    Hvis du venter, så kan du da netop komme til at svigte dine medspillere, da du - hvis du har betændelse - kan nå at blive endnu mere syg.

    Du er varm - hvad med at starte med at måle din temperatur?
Log in eller Registrér for at kommentere.