Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Problemer efter omskæring

Redigeret 28 september, 2012, 17:14 i Mandlige sexproblemer
Hej. Jeg er blevet omskåret tirsdag eftermiddag pga. en forhuds forsnævring.

Jeg har læst flere steder at folk tager på arbejde et par dage efter. Jeg har stille siddende arbejde, så jeg laver ikke noget hårdt fysisk.

Men mit største problem lige nu, er at min glans er så forfærdeligt øm, at jeg har svært ved at have underbukser på. Jeg kan slet ikke gå normalt med dem, da det gør vildt ondt at ramme det mindste. Jeg har ellers bind på, men det hjælper intet.

Jeg kan dårligt nok ligge mig ned og slappe af under dynen, for skal jo gerne have underbukser med bind på.

Er der nogen som har et tip, så jeg hurtigst muligt kan arbejde igen? I dag har jeg lagt nøgen hele dagen, med penis i den fri luft og et par vat rondeller under, for bare at min glans rører maven eller nosserne gør ondt.

Ellers, hvor hurtigt begynder glansen at blive mere hærdet? Jeg hører nogle sige et par uger, men det virker som frygteligt lang tid. Jeg er igang med en ny arbejds plads, så vil gerne være stabil.

Vil ligeledes spørge hvor længe man kan forvente at vågne med smerter om natten pga. erektion? Jeg får næsten ikke sovet alene pga. frygten for at vågne med smerter eller at erektionen kan rive op i såret igen og bløde vildt meget.

Har i andre tips eller beroligende erfaringer i vil dele, må i også meget gerne skrive her i tråden.

Tak, hilsen den bekymrede.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg vil foreslå dig, at du hurtigst muligt kontakter det sted, hvor du er blevet opereret. Der burde du have fået en ordentlig information, og burde også have fået at vide, hvis der i lige præcis dit tilfælde skulle være noget, der kræver noget særligt.

    Nogle er hurtigt ovenpå igen - for andre tager det lidt længere tid.

    Forhåbentligt kan du også få nogle gode råd her - men det handler først og fremmest om, at du bliver ordentligt informeret om lige præcis dig.

    God bedring
  • Indstillinger
    Køb noget lokalbedøvende smørelse på apoteket og smør glans med det.

    Der går kun et par dage, før glans er tilvænnet.
Log in eller Registrér for at kommentere.