Mødes med andre?
Kære alle LS fæller
For et par år siden lykkedes det at oprette en forening for LS patienter. Netdoktor debatsiden var et vigtigt springbræt i denne proces, for uden denne side, havde det aldrig været muligt at møde andre og formidle viden og erfaring. Så først og fremmest tak for det :-)
Til jer, som endnu ikke har haft mod til at dukke op vil jeg sige: gør det og bliv gladere. Det er skønt at mødes med andre i et forum, hvor tabuerne bliver lagt på hylden i garderoben, og man kan snakke og spørge om ens inderste bekymringer.
Der er igen møde den 27. oktober i Allerød.
Hilsen Anette
For et par år siden lykkedes det at oprette en forening for LS patienter. Netdoktor debatsiden var et vigtigt springbræt i denne proces, for uden denne side, havde det aldrig været muligt at møde andre og formidle viden og erfaring. Så først og fremmest tak for det :-)
Til jer, som endnu ikke har haft mod til at dukke op vil jeg sige: gør det og bliv gladere. Det er skønt at mødes med andre i et forum, hvor tabuerne bliver lagt på hylden i garderoben, og man kan snakke og spørge om ens inderste bekymringer.
Der er igen møde den 27. oktober i Allerød.
Hilsen Anette
Kommentarer
Jeg har lavet en lukket gruppe på facebook for os med lichen sclerosus den hedder: lichen sclerosus danmark.
Håber at møde jer der
hilsen
Lene
Kan ikke finde gruppen på facebook
Kan heller ikke finde fb gruppen???
Men der findes jo også en dansk forening for lichen sclerosus/ planus ramte.
Den er jeg medlem af og der er mange gode råd at hente her.
Vh Mefu