Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Min skede klør

Redigeret 25 september, 2012, 03:28 i Kvindelige sexproblemer
Hej..
I løbet af de sidste par dage er min skede begyndt at klø meget. Det er mest når jeg sidder eller ligger og slapper af. Det er området omkring klitoris og de små skamlæber. Jeg vasker mig hver dag dernede med rent vand og intet andet. Jeg har aldrig nogensinde haft det før, og det er virkelig et irritationsmoment når jeg skal sove. Uanset hvor meget jeg klør, stopper det ikke. Håber i kan hjælpe mig.
Ps. Jeg er 20.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Glemte lige at sige, at det ikke lugter 'grimt' eller noget.
  • Indstillinger
    Det kunne umiddelbart lyde som noget svamp, hvilket er meget almindeligt, og de færreste, især kvinder, kan undgå at få det mindst en gang i sit liv.

    Prøv at gå på apoteket og spørg efter noget mod skedesvamp. Jeg har selv haft god erfaring med Vivag - men der findes også andre effektive midler.

    Dog er det væsenligt, at hvis ikke det virker ret hurtigt - læs indlægssedlen grundigt - så bør du, som der også står i indlægssedlen - kontakte lægen, for så kan der være andre årsager, som kræver lidt mere behandling.

    Du nævner intet om en eventuel risiko for en kønssygdom, så det skal da også med i betragtningerne, hvis det er.
Log in eller Registrér for at kommentere.