Hjem Ældre Åben debat for modne mænd og kvinder

Opkast og nervøsitet

Jeg har været meget teenageforelsket herover sommeren, hvor jeg fik kvalme, når jeg så hende/skulle mødes med hende. Vi havde kun set hinanden to gang i starten af ferien, og ellers så havde vi kun skrevet sammen den sidste måned pga ferier, og det var under skriveriet, det blev meget seriøst med flirteriet. Da jeg så skulle mødes med hende dagen før skolestart, kastede jeg simpelthen op?

Min læge siger, det kan være min krop, det bygger for mange spændinger op omkring det. Men det gik ikke med hende og mig, af andre årsager. Men nu går jeg simpelthen og er nervøs for næste gang, jeg møder en forelskelse, for det var virkeligt et helvede med alt der skete sidst med opkast og kvalme. Så vil høre om nogle jer har prøvet dette eller erfaringer med det?

Kommentarer

  • Jeg har næsten det samme problem.

    Jeg er en mand og før hen havde jeg det sådan med nogen af mine nærmeste vinender.

    Kastede op flere gange om måneden og fik kvalme a bare en tanke om vi skulle være sammen lidt senere.
    Det var virkeligt et stort problem for mig.

    Så har jeg fundet ud af:
    Det kom når jeg følte jeg skulle præstere noget, eller når jeg troede jeg skulle leve op til det billede jeg mente de havde om mig.


    Jeg flyttede væk med min kæreste, for at finde mig selv og har fået det meget bedre.


    Her efter er jeg så løbet ind i en gamle bekendt, hvor dem samme kvalmende følelse kom igen.

    Nu tager jeg kampen op og er 100% mig selv, når jeg møder både nye og gamle bekendt skaber.


    Jeg har fået det MEGET bedre, så mit råd til dig....



    vær dig selv og glem hvad andre mener, så får du det meget bedre :)
  • Jeg har også kastet op første gang jeg skulle sove sammen med min kæreste. Vi tog det som et udtryk for at det virkelig betød noget for mig. Mange får ondt i maven eller hovedet når de er nervøse, vi går måske bare lige et skridt videre. Da du er mere ramt end mig, kan jeg love at du slipper af med det, men ja, find dig selv, en indre ro og måske forvent at det vil ske næste gang, og det kan være du tager fusen på den lille uregelmæssighed:)
Log in eller Registrér for at kommentere.