Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Skæv penis.

Redigeret 4 maj, 2014, 14:42 i Mandlige sexproblemer
Hej Netdoktor.dk
Jeg er en fyr på 17 år gammel og står med et "kæmpe" problem..
Min penis er skæv, og jeg føler mig flov hvis jeg skal have sex med en pige. Den er mega skæv, "peger nedad".
Det kan tit give problemer, når jeg har sex, da det gøre det meget sværer at trænge ind i pigen. Har også problemer med nogle stillinger.
Min penis er ca 19 - 20cm, så det er okay, men min "skævning" gør mig bare så flov.
Jeg har læst lidt på nettet, hvor man bla. kan få en operation, hvor den kommer til at pege "opad". Er det dyrt? Kan man få hjælp til betalling eller lign? Vil virkelig gerne have den operation.
Syntes det er trælst at være flov over sig selv og sin mandom.

Og en sidste ting.. Er der nogen der har det på samme måde? Eller har fået operationen?
Mange tak.
Hilsen C.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Der er jo ingen her på et debatforum, der kan vurdere hvor galt dit problem er, og derfor heller ingen, der kan hjælpe dig med om problemet er så alvorligt, at det kan blive opereret på det offentliges regning eller om det hører til i den kosmetiske afdeling, hvor du selv må betale.

    Jeg vil foreslå dig at få taget nogle fotos af kalorius i stiv tilstand - og gerne fra flere vinkler,- forfra, fra siden, oppe- og nede-fra.

    Så tager du de fotos med til lægen og beder om en professionel vurdering af dit problem.

    Hvis det virkelig er så galt, at du kun med besvær kan gennemføre samleje, så vil jeg mene, der er gode muligheder for en operation - dog tror jeg ikke, det vil blive gjort, før du er 100% fuldt udvokset.

    Men - husk nu - absolut de fleste, hvis ikke alle alle, penis'er er mere eller mindre skæve, det der fuldstændigt lige julelys eksisterer altså ikke. Det kan være, der er stillinger, der ikke er optimale for dig - sådan er det for alle - men så er der andre, der netop ER optimale, og som kan være særligt gode - også for partneren - netop p.gr. af denne skævhed, der gør lige præcis DIG til noget særligt.

    Og - så skal du huske at en operation i de dele koster i størrelse. Du vil med overvejende sandsynlighed skulle aflevere nogle cm, hvilket vel ikke er et problem, hvis det er så galt, at du ikke kan gennemføre et samleje, men vel kan være det, hvis det "kun" handler om et par stillinger, der ikke fungerer.

    Men - få først og fremmest en professionel vurdering af dit problem. Først der efter kan du tage stilling til, hvad der vil være det bedste for dig.
  • Indstillinger
    HEJ JEG ER EN DRENG PÅ 14 MIN PENNIS ER 15 I STIV SOM ER OKAY I MIN ALDER (SYNES JEG SELV) PROBLEMET ER BARE AT DEN ER SKÆV, DEN KAN LÆGGE SIG TIL RETTE PÅ MIT VENSTRE LÅR HVOR DEN DERIMOD IKKE KAN KOMMER NED PÅ SAMME MÅDE PÅ MIT HØJRE I STIV TILSTAND... JEG HAR OGSÅ ET ANDET PROBLEM NÅR MIN PENNIS ER STIV HAR JEG STADIG HUD UD OVER DEN HELE OG NÅR JEG TRÆKKER HUDEN TILBAGE KAN DEN IKKE KOMME HELT TILBAGE DET GØR ONDT SOM OM JEG ER FOR STRAM....
    HVAD KAN JEG GØRE? TAK PÅ FORHÅND
Log in eller Registrér for at kommentere.