Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Stress

Redigeret 3 september, 2012, 05:07 i Stress
Hej allesammen.
Jeg har været på sygehuset i dag, hvor jeg fik af vide at min mavesmerter enten var fordi der er noget mere jeg ikke kan tåle(hvilket lægen ikke tror på, da jeg er blevet tjekket for det hele som det kunne være efterhånden) men ellers er det stress. Stress hænger vidst ofte sammen med en depression, hvilket jeg vidst har. Jeg ved ikke rigtigt noget om stress udover at jeg har stort set alle symptomerne. Men hva går stress nøjagtigt ud på? Og hvordan kan man komme af med det igen?
Håber i vil hjælpe!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej!
    Ved ikke om jeg kan hjælpe, men stress er jo en tilstand som kan gi fysiske symptomer såsom ondt i maven, svimmelhed, hjertebanken, nedtrykthed,træthed,kvalme,angst,depression,ondt i hovedet osv........
    Og det er en alvorlig tilstand!
    tror du skal undersøges nærmere, måske en kikkert undersøgelse i første omgang.......?

    Jeg gik ned med "stress" blev indlagt, og tilfældigt opdagede de et mavesår....
    Læs om stress, .......
    Jeg har bl.a. lært ikke at stole blindt på lægerne, men osse at lytte efter hvad min krop fortæller........

    håber det bedste for dig....

    Tulle
  • Indstillinger
    Hej.
    Mange tak for svaret! Har rigtig mange af de symptomer. Har i forvejen en depression, så det hænger jo ofte sammen!
    Men det er sygehuset der har sagt jeg måske har det, og de er ikke lige de hurtigste. Da de først vil udelukke alle andre ting forfra. Så der kan hurtigt gå en måned!
    Var ikke klar over at man kunne blive indlagt pga af det??
  • Indstillinger
    Ja nu blev jeg indlagt fordi jeg havde hjerte symptomer, men de kunne ikke finde noget, så i stedet for mente de det var min mave, så derfor fik jeg en kikkert unders.
    Har dog stadig symptomer i form af smerter ved hjertet,var meget syg med andre symptomer osse, men er ikke så stresset mere, da jeg passer på migselv, havde nok osse en mindre depression, man blir deprimeret, når man har det dårligt, og ingen kan finde ud af hvad der er galt....

    Jeg fik et råd her inde fra, at skifte fra kopi medicin til original medicin, og langsomt begyndte jeg at få det bedre........

    Du skal bare slå i bordet, lægen er til for dig, man skal ikke gå og ha det dårligt!!
    Håber du får det bedre og de finder en årsag..........
    Tulle
  • Indstillinger
    Hmm, håber det hele snart bliver godt for dig. Og at de finder ud af hvad der virkelig er galt!

    Kan ikke gøre andet end at vente...
Log in eller Registrér for at kommentere.