Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Endoskopisk kikkert operation i Tyskland

klaus2410klaus2410
Redigeret 13 september, 2013, 09:46 i Rygsmerter
Min kone er for ca 2 måneder blevet opereret hos Apex Spine Center i München. Hun var opgivet i det danske system da hun allerede en gang var blevet opereret i Danmark med et 10 cm ar til følge og uden den store effekt.

Vi blev opmærksom på www.minryg.dk hvor man kan læse om den kikkert teknik de bruger i München og også hjælp kan fåes på siden. Klinikken har en dansk/tysk tolk der hjælper. Min kone er nu så godt som rask og dette efter en kikkertoperation i lokalbedøvelse og som varede ca 40 min. Ville blot give dette tip videre. mvh Klaus-Sønderborg

Kommentarer

  • Indstillinger
    Min søster blev også opereret hos Apex Spine i Munchen. Hun var efter et langt forløb fuldstændigt opgivet i det danske system og overladt til smertestillende medicin osv... Men smerterne og problemet var der stadigvæk!

    Derfor var det også for os og især for min søster det bedste der kunne ske hende at komme derned. Hun var kun væk i 3 dage og har det i dag, efter ca 1 år, stadigvæk godt og kan passe sine børn og arbejde igen, uden menér!

    Vi blev opmærksom på klinikken via www.minryg.dk hvor dansk talende personale hjalp os med hele forløbet.

    Kan klart anbefales.

    Venlig hilsen Jonas
  • Indstillinger
    Hej. Måtte I selv betale?

    mange hilsener


    Hanne
Log in eller Registrér for at kommentere.