Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mørkt/sort væske fra brysterne.. Hvad er det ??

Redigeret 29 august, 2012, 09:43 i Brystkræft
Jeg har gennem nogle måneder nu kunne presse væske ud fra mine brystvorter. Væsken er Mørk/sort og somme tider gulligt.

Det kommer kun hvis man presser og jeg opdagede det en dag efter jeg havde været i bad, og havde tørret mig, der "dryppede" der nogle dråber ud.

Jeg er virkelig bekymret for hvad dette kan være, og vil rigtig gerne høre om der er andre der har oplevet dette ?

Eller bud på hvad dette kan være og hvad der forsager det ??

Det skal siges jeg har 2 børn, og den yngste er 10 så det er nogle år efterhånden siden jeg sidst var gravid, og der er ingen chance for at jeg pt er gravid.

Jeg frygter et lægebesøg da forholdet til min læge er rigtig dårligt..

Hjælp mig.

Er jeg syg eller hvad er dette ???

På forhånd mange tak for Jeres svar.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg er ked af at dit forhold til din læge er så dårligt. Men der er ingen vej uden om. Du SKAL til læge og helst hurtigt.

    Jeg vil ikke skræmme dig unødigt, men som du nok selv har tænkt ud fra dit emnevalg, så er der en risiko for at det kan være noget uheldigt. Men det kan altså også være helt helt uskyldigt.

    Du bliver nød til at få en tid hos din læge i denne uge. Tænk ikke på din læge, det eneste han skal gøre er at klemme på dine brystvorter og evt mærke på brysterne -og så ellers lave en henvisning, så er du fri for ham igen.

    Held og lykke med det hele
  • Indstillinger
    Jeg forstår det sådan, at det drejer sig om begge bryster.

    Jeg husker da jeg var omkring 20 år, at jeg en dag opdagede lidt blod i min BH, men da jeg var så ung, tog jeg mig ikke af det.

    Flere år efter, da jeg havde født 2 børn, begyndte der at komme noget hvid/gult væske ud, og jeg gik til læge med det, men det var måske min spiral, mente lægen.

    Hvis du tænker på brystkræft, skulle man mene, at det kun var det ene bryst, man har da ikke hørt, at nogen har fået kræft i begge bryster på en gang... ?

    Men det skal selvfølgelig undersøges.

    Jeg vil ønske dig alt godt
Log in eller Registrér for at kommentere.