Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

SP og desperat efter at få en baby://

Redigeret 31 august, 2012, 15:10 i Ufrivillig abort
Kære allesammen,

Jeg ved egentlig ikke om mit problem hører hjemme her, men jeg føler at ingen forstår mig hvad det her vedrører og jeg har brug for gode råd og vejledning inden jeg bliver helt kuk kuk..

Jeg er 31 år gammel og bor sammen med min kæreste på 34. Jeg har en datter på 9 fra tidligere forhold. Han har ikke børn.

For 5 mdr siden fandt vi ud at at jeg var gravid. Det var ikke planlagt. Vi talte det igennem og vænnede os langsomt til tanken. I 11 uge mistede jeg desværre fosteret og vi var dybt ulykkelige. Vi var begge enige om at prøve igen. Snarest muligt.

Men jeg er i den dumme situation, at kontrakten med arbejdspladsen udløb 1.juli. Det var et vikariat.
Jeg er heller ikke medlem af en a-kasse. Da jeg var gravid var det jo bare sådan det var.. Kontanthjælp og graviditet indtil jeg kunne arbejde igen.
Jeg regnede ikke med at kunne få et job i 4./5. Mdr.

Anyway, jeg mistede fosteret. Vikariatet afsluttede, jeg står nu uden job da jeg endnu ikke har fundet et job.

Min kæreste synes at jeg skal ha et job, fastansættelse og derefter en baby..
Og han synes desuden ikke at jeg skal være på kontanthjælp for længe, så gravidetet nu kommer ikke på tale.

Jeg får afslag efter afslag(er lærer) og vil gerne have en baby nu:-((

Hvad ville i gøre i mit sted?? Jeg har brug for at høre hvad andre - som ikke er veninder- synes om det her.


Kh.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Den er svær, men hvis der ingen penge er til stede, er der kun en vej og det er kontanthjælp, Vent med barnet indtil i får bedre økonomisk vilkår. Meld dig ind i en A Kasse/fagforening, en hurtig søgning på google.dk hvis du ikke ved ret meget om a kasser www.Hvaderenakasse.dk der synes jeg det giver et godt billede. ellers tag en god snak med kæresten, da det er jeres fremtid der er snak om. :-)

    Held og lykke

    Hans
Log in eller Registrér for at kommentere.