Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

min kærestes penis gør ondt

Redigeret 15 august, 2012, 20:12 i Åben debat for mænd
vi har været kærester i 2 måneder... han har kun været sammen med to piger udover mig. for 14 dage siden, sad jeg øverst, og penis svuppede ud, så det gjorde ondt på ham.

dagen efter fik han smerter i urinrøret, men kun hvis han trykkede på penis. han cykler meget og stramme bukser genere også, med smerter. han har ingen smerter når han tisser, men der kommer udflod lidt guligt.
Han er mega stædig og vil ikke gå til læge, han har ikke tid fordi han arbejder plejer han at sige.. men nu vil jeg have hjælp, jeg blev undersøgt for kønsygdomme igår og venter svar, men fik også lavet en for 3 måneder siden.. og den var negativ, og har ikke været sammen med andre end min kæreste siden den..

please hjælp, jeg har læst om mange kønsygdomme, men eftersom det ikke gør ondt når han tisser og der ingen misfarvninger er, ved jeg simpelthen ikke hvad det kan være..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det kan være mange ting, hvorfor får han det ikke undersøgt hos lægen? Er han blevet testet for kønssygdomme? Er det først opstået efter i har haft samleje eller kom der altid gulligt udflåd fra penis? Det kunne svamp hvis du har svamp uden symptomer kan du godt smitte ham med det hvis han blev testet negativ for kønssygdomme.
Log in eller Registrér for at kommentere.