Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

voldsomme smerter i ryggen

Redigeret 15 august, 2012, 12:08 i Åben debat om smerter
Hejsa alle sammen..
Ja igår startede de her voldsomme smerter i ryggen, de sidder hele vejen op af rygraden og i begge sider af rygraden... Har aldrig haft sådanne smerter før de startede igår, jeg kan hverken ligge, sidde eller gå uden smerterne blir værere..
Min mor var ved lægen imorges og hun spurgte så hva der kunne være årsag til de her rygsmerter, lægen påtænkte at det måske kunne være begge mine nyrer som forsager smerterne i ryggen, da jeg har været tæt på leversvigt for 3 uger siden og min lever er ikk helt i tip top stand endnu.. Så måske det er fordi de er på overarbejde, for at klare leverens job også..
Tilbage i 2009 blev jeg kørt ned og har siden da haft anspændte muskler i hele ryggen og de her muskler har aldrig lært at slappe af.. Så ind imellem går jeg med ondt i nakken og lænden.. Men jeg har dog aldrig haft så voldsomme smerter som jeg har nu

Hva tænker i det kunne være

Jeg ska selv til læge imorgen, for at få taget blodprøver, for at tjekke levertal.. Så har på det tidspunkt også tænkt mig at spørger til mine rygsmerter.

P.S har prøvet at ligge i forskellige stillinger og lagt på varmetæppe skruet helt op i 5x20min og intet hjælper.. Må desværre heller ikk tage smertestillende medicin
Log in eller Registrér for at kommentere.