Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Generaliseret angst (GAD)

Redigeret 14 august, 2012, 04:03 i Angst
Hej alle

Ville lige dele lidt med jer som jeg selv mener er vigtigt !

Jeg har lidt af generaliseret angst i de sidste mange år. Jeg er ikke depressiv eller har negative tanker, kun angst dvs at det føles som om man er nervøs hele tiden.

Jeg har været på effexor i mange år og de har virket ok. De har ikke fjernet min angst men lagt en god dæmper på den.

For et stykke tid siden finder jeg ud af at min søn formegentlig har ADD som er ADHD uden den hyper del. Dette er arveligt og det gik langsomt op for mig at jeg formegentlig også lider af ADD.

Og her er det interessante. Folk med ADD har en MEGET stor chance for at udvikle angst senere i livet !!! Men fordi ADD i min generation aldrig er opdaget er der mange der går rundt med det uden at vide det. I USA er man opmærksom på at en stor del af voksne med angst formegentlig har ADD. Dvs at effexor er en fejl behandling!!!

Derfor: hvis du lider af GAD så gå på nettet og tjek symptomer på ADD !!!

Hvis det er det der er årsagen til din angst skal du behandles med ritalin. MANGE mennesker med angst har oplevet en fuldstændig helbredelse med ritalin!!!

Så check om du evt har ADD så du kan blive rigtigt medicineret.

Jeg venter pt på at få min ADD bekræftet så jeg kan få ritalin i stedet.

Lige nu er jeg skiftet til lyrica i stedet for effexor OG DET VIRKER MEGET BEDRE. Måske du skal prøve lyriks også !!! Det føles næsten som benzoer, du bliver helt afslappet og angsten forsvinder !!!

Håber dette kan hjælpe andre som lider af angst !!!

KSH
Log in eller Registrér for at kommentere.