Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Præsperm og graviditet?

Redigeret 12 august, 2012, 10:04 i Prævention
Hej allesammen,
Mandag den 6. august var jeg i seng med min kæreste, og vi brugte kondom som beskyttelse. Men før det, var han ved et uheld kommet en anelse ind i mig. Det skal siges, at det ikke var voldsomt meget, og at vi på daværende tidspunkt ikke var noget så langt i selve "forspillet". Det, der bekymrer mig, er, om der kan have siddet præsperm på spidsen af penis, som har sat sig i skedeåbningen, og derefter er blevet skubbet opad, da vi dyrkede sex med kondom. Kan det lade sig gøre? Og hvad er sandynligheden for at blive gravid i dette tilfælde? Min sidste menstruation startede den 18. juli, og i dag er det den 21. august. Er det en almindelig cyklus? Menstruationen er ikke helt regelmæssig endnu, så jeg er meget i tvivl.
Det skal siges, at jeg har haft det, jeg ville kalde menstruationssmerter. Jeg får ondt i lænden og nederst i maven. Da jeg var ude at løbe den anden dag, fik jeg ondt i lænden, hvilket jeg også gør, når jeg løber med menstruation. Menstruationen er bare ikke indtruffet.
Hvad skal jeg gøre? Skal jeg bare vente og se, om menstruationen kommer? Jeg håber, i kan hjælpe mig.
Venlig hilsen den bekymrede
Log in eller Registrér for at kommentere.