Hjem Sex & samliv Seksuel debut

Penisforstørrer

Redigeret 15 oktober, 2013, 01:57 i Seksuel debut
Hej derude jeg har nogen spørgsmål, jeg vil garne prøve den her Penisforstørrer.

Det den gør er at den strækker vævet i penisen, man skal gå med den på i 10 timer om dagen i 6 måneder, også skulde den garne blive større. Men mit spørgsmål er om ens penis kan se unaturlig ud efter brug, og kan jeg bruge den da jeg er 18 år og min penis ikke er fuldudvirklet, kan det så ske den ikke vil vokse videre efter brug. Håber på der er nogen der kan hjælpe. Tak på forhånd.

Kommentarer

  • Hej, man siger at sin penis vokser indtil man er 25 år gammel. Jeg er 27 og vil nu ikke mene at min er vokset siden jeg har været 19-21 år, men det er jo nok også forskelligt fra mand til mand. Hvis det er fordi du lige frem f'ler mindreværdskomplekser giver det selvfølgelig mening at søge alternativer, men 10 timer om dagen 6 måneder i træk er altså temmeligt omfattende. Jeg har også selv tænkt på at prøve nogle piller eller noget for en periode, jeg har vel en gennemsnitlig penis, men hvem kunne ikke forstille sig at have en kæmpe en til at straffe de søde piger med ;)
  • Så vidt jeg har forstået, så er det et torturinstrument, hvor man under store smerter og lidelser måske kan have den "succes" at få højst en eller måske to cm ud af det, og så meget er ikke en gang særlig sikkert - hvis man da vel at mærke ikke når at få gjort store voldsomme skader på sig selv for inden.

    Hvor stor - eller hvor lille, alt efter anskuelse - er den penis, du vil byde noget sådant?

    Og ja, det er en meget dårlig ide, at begynde på både torturinstrumenter og medicin, når du ikke er helt færdigudviklet, og hvis du nogen sinde skal den slags, bør det være under kyndig lægevejledning. Hvis du selv begynder på den slags uden faglig vurdering, kan det være voldsomt fatalt for resten af dit liv.

    Og ja , jeg ved godt, at den penisstørrelse er det vigtigste for en mand, men igen - igen - igen, for du har sikkert hørt det, det ER altså ikke størrelsen, men "gørrelsen" det hele handler om.

    Hvis du øver dig i at være en god og opmærksom elsker, så opvejer det altså, ja, jeg siger - det hele.

    Og ja, der findes da kvinder, der mener at jo større jo bedre, men langt de fleste kvinder synes faktisk, at det der kæmpe alterlys, som de fleste mænd drømmer om, men som altså kun de færreste har (husk det) gør ondt og er ubehageligt.

    Det er de færreste kvinder, der får orgasme af "frem og tilbage" - det er alt det andet, de får orgasme af, så det er det, du skal øve dig i, så skal du se, så opdager hun aldrig, at den ikke er så stor.

    Men - fortæl, hvad du er oppe i mod. Hvad er størrelsen?
  • Hej cedde84. Jeg har selv en Penisforstørrer og svaret er nej den vil bare vokse som den er, men man skal være meget stålsat på det og vide det tager mange timer med den på mellem 1000 timer (for ca 2,5cm) eller 2000 ( for ca 2,5 mere) 5 i alt det er ikke alle der kan vokse 5 cm nogen kun en cm og 7 er det højeste jeg har hørt. Det er ikke tortur. Man bliver øm, men jeg synes det er det værd. Jeg købte selv hos shytobuy dog bare Jes extender.
  • Hej lotte123. Er du læge? hvis ikke hvorfor blander du dig i alt på netdokter.dk der omhandler penisforstørrelse? Er det et skjult ønske om at din partners penis er for lille?
  • Det her er et debatforum, hvor man har lov til at komme med meninger og holdninger. Det er faktisk hele ideen med et sådant forum.

    Jeg "blander mig" ikke udelukkende i emner om penisforstørrelser, og din kommentar her tyder på, at du slet ikke har læst, hvad jeg skrev i vores anden debat.

    Og - jeg ved det lyder underligt - men det er faktisk muligt at have holdninger til ting, der ikke lige kun handler om en selv.
  • vetikka5vetikka5
    Redigeret 6 december, 2022, 06:55

    Penisforlængende piller - https://xtrasize.com Jeg har brugt Xtrasize i 2 måneder og min penis er vokset fra 14 til 16 cm i erigeret tilstand.

Log in eller Registrér for at kommentere.