Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Smerter i maven under navlen.

Redigeret 9 august, 2012, 14:47 i Åben debat om smerter
Jeg er en dreng på 16 år der jævnligt træner og er i rimelig god form og er også rimelig tynd. Jeg har igennem hele livet haft store problemer med at jeg får stor smerte ved stramt tøj og endda nogle gange ved semi løst tøj ( jo strammer jo hurtigere kommer smerten) Nogle gange endda ved ikke stramt undertøj. Jeg har testet at når jeg får smerten gør det rigtig ondt at trække maven ind og hjælper lidt at puste ud. Jeg får også en smule luft i maven. Dette problem varier meget men da jeg er startet på en seriøs uddannelse irritere det mig at jeg nogle gange har denne smerte i undervisningen og jeg kan desværre ikke gå i jogging bukser hele tiden. Jeg har tit undret mig over denne smerte og jeg troede til at starte med alle har den (Dette håber jeg ikke er sandt) Men igennem året og set nogle folk have så stramt tøj på tror jeg ikke på dette mere. Jeg tror dette går i familien da jeg tit har set dem knappe deres bukser op når de kommer hjem fra arbejde.
Dette er en ret ulidende smerte der gør det meget svært at løbe jeg håber i kan hjælpe mig så jeg ikke behøver at gå ud på toilettet længere tid ad gangen på min uddannelse

Kommentarer

  • Indstillinger

    Hej - jeg ved godt det er et long shot, eftersom din diskussion er fra 2012, men fandt du nogensinde ud af, hvad du fejlede?? Jeg har haft præcis samme symptomer i 2 år, og ingen ved hvorfor..

Log in eller Registrér for at kommentere.