Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mister rejsning hurtigt

Redigeret 8 august, 2012, 10:56 i Mandlige sexproblemer
Hej

Jeg er 23 år og har det problem at jeg hurtigt kan miste min rejsning. Nogle gange er det intet problem, men hvis f.eks. min kæreste er lidt irriteret i optakten eller under sex, så kan jeg miste rejsningen, og har svært ved at få den igen og begge dele kan gøre mig møj sur bagefter. Det virker lidt som om at hendes humør påvirker meget hvordan jeg har det. På sin vis lyder det jo meget normalt, men burde man ikke bare være "liderlig nok" og ikke lade sig gå på af det eller hvad? Er rigtig glad for min kæreste så kan være det er noget følsesmæssigt, der blokerer. Det er i hvert fald rigtig træls. For jeg mister lysten fuldstændig og bliver sur på min kæreste over at hun er irriteret under sex og på mig selv over at jeg lader mig gå det på.

Nogle råd?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er muligt, jeg ikke har forstået dit oplæg, og hvis det er, må du undskylde.

    Men - jeg læser, at problemet med at miste rejsning kun er, når din kæreste er i dårligt humør? Hvis hun er i dårligt humør, så kan det jo være, at hun egentlig slet ikke har lyst til sex, og det kan du - din krop - naturligvis mærke, og så er der vel ikke noget at sige til det, hvis gejsten falder.

    Måske I skulle tale sammen om det, for hvorfor vil du have sex, når hun er sur - det kan da ikke være særligt befordrende. Hvorfor er hun i irritabelt humør, endda så meget at dine kærtegn og din kærlighed til hende ikke kan opveje det?

    Sex er jo noget man er fælles om, og hvis kun den ene har lyst, så kan det da aldrig blive lige så godt, som hvis begge har lyst. Det er heller ikke rimeligt, at du forlanger sex, når hun er i dårligt humør og at hun så skal stille op til det. Lige som det heller ikke er rimeligt, at du bliver sur på hende over, at du mister rejsningen.

    Det handler overhovedet ikke om "bare" at være liderlig nok - for er det kun det, det handler om, så kommer du længere med din højre hånd end med en kæreste, der uden det store engagement bare leverer "indpakningen".

    Så prøv en gang at få løst op for det dårlige humør, FØR I har sex.
Log in eller Registrér for at kommentere.