Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Hvordan håndterer jeg dette?

Redigeret 7 august, 2012, 03:19 i Åben debat for kvinder
Min kæreste og jeg har et super godt forhold og har været sammen i over et år. Jeg har altid drømt om at få børn, og efter jeg har mødt min kæreste føler jeg mig mere klar end nogen sinde.
De sidste pr. dage har jeg haft ondt i brysterne, følt mig oppustet og døjet med kvalme over længere tid. Jeg har fået tagen en graviditets test ved lægen men den var negativ!

Jeg blev rigtig ked af det og hele min dag blev ødelagt. I løbet af samme dag har jeg haft ondt i maven, som en svien og trykken i brystet ryste ture og grædt siden jeg var ved lægen.

Min kæreste synes det er bedst vi venter med børn til jeg er færdig med min HF og jeg synes også det er bedst. Derfor er jeg selvfølgelig på P-piller. Jeg lider af en depression men føler jeg har styr på det.

Hvordan håndterer jeg dette "problem"? håber i kan hjælpe mig :(

Kommentarer

• Jeg synes din kæreste lyder til at være fornuftig. Det er ikke sagen, at få børn, så længe du har en depression. Brug de kræfter du har til en uddannelse.
    Omvendt, så kan jeg godt huske da jeg selv var "skruk". Det var ikke sjovt. Jeg ville så gerne have børn, og jeg var ked af det, når mine veninder fik børn. Jeg nåede selv at få fire børn. Når du er så ung, har du flere år endnu, hvor du kan få børn. Så du kan love dig selv, at du nok skal få børn, men lige nu, er det ikke så godt.
    Linette
Log in eller Registrér for at kommentere.