Jeg har ikke astma, men jeg kan slet ikke tåle tobaksrøg alligevel. Hvis jeg havde astma tror jeg, at jeg flyttede, for jeg er gift med en ryger. Men han kan kun ryge i et rum, det kan jeg leve med og der må han selv gøre rent, for jeg gider ikke skrubbe alt hans gule skidt væk.
Hvis jeg indånder røg hoster jeg som en gal, øjnene svier og løber i vand.
Mit ene barnebarn fik astmatisk bronkitis. Hendes mor var ryger. Hun måtte øjeblikkelig stoppe sin rygning, sagde lægen. og det gjorde hun af kærlighed til sit barn. Hun kan ikke tåle tobaksrøg.
Tænk at din far ryger, når du har astma. Han aner vist intet om hvad han gør ved dig. Det må han sætte sig ind i, du kan ikke tåle tobaksrøg. Det må og skal han indse, hvis han vil dit bedste. Ellers risikerer du alt for meget.
Hvis han er så egoistisk at han ikke vil stoppe med at ryge indendørs for din skyld og du ikke er gammel nok til at flytte hjemmefra endnu, ville jeg blive inde på dit værelse hele tiden og åbne vinduet på dit værelse helt op når han ryger så røgpartiklerne luftes ud.
De er virkelig farlige for din astma.
jeg har astma jeg vil også have det væk jeg er blevet indlagt nok to gange der jeg var lille jeg tager så mageT medicin jeg kan nå på en dag håber du finder noget du kan bruge hilsen Kim have en god bedring og de siger det sammen med mig i Næstved hospital
Kommentarer
http://www.netdoktor.dk/tema/rygning/astma.htm
Jeg har ikke astma, men jeg kan slet ikke tåle tobaksrøg alligevel. Hvis jeg havde astma tror jeg, at jeg flyttede, for jeg er gift med en ryger. Men han kan kun ryge i et rum, det kan jeg leve med og der må han selv gøre rent, for jeg gider ikke skrubbe alt hans gule skidt væk.
Hvis jeg indånder røg hoster jeg som en gal, øjnene svier og løber i vand.
Mit ene barnebarn fik astmatisk bronkitis. Hendes mor var ryger. Hun måtte øjeblikkelig stoppe sin rygning, sagde lægen. og det gjorde hun af kærlighed til sit barn. Hun kan ikke tåle tobaksrøg.
Tænk at din far ryger, når du har astma. Han aner vist intet om hvad han gør ved dig. Det må han sætte sig ind i, du kan ikke tåle tobaksrøg. Det må og skal han indse, hvis han vil dit bedste. Ellers risikerer du alt for meget.
De er virkelig farlige for din astma.