Hjem Astma og allergi Allergi

Kløe, knopper på fingre, fødder og penis.

Redigeret 3 august, 2012, 07:08 i Allergi
24 årig mand.

Jeg lider af en eller anden form for hudsygdom. Det startede for snart 5 måneder siden ved, at jeg fik nogle små røde og gule knopper på hænderne, mest mellem fingrene. Knopperne klør og det er muligt at klemme noget væske ud. Disse knopper har også bredt sig til mine fødder, men hovedsagligt på hænderne.

Senere har kløen bredt sig til hele kroppen, arme, ben og maven. Det er ikke nødvendigvis knopper men det klør over hele kroppen, især om aftenen.

Det har også bredt sig til min penis, pung og lysken, hvor jeg får røde knopper uden væske, som klør så meget at jeg kradser dem til blods hvor efter der først kommer sår som tager en evighed for at hele fordi jeg ikke kan stoppe med at kradse, efter kommer en hvid skorpe som fortsat klør! Jeg har også fået en enkelt på brystvorten og en på bryst kassen. Nogle stykker på ballerne. Det ser ikke helt ud som de knopper jeg har på hænder og fødderne. Men de klør så uudholdeligt!

Jeg har været hos doktoren som var overbevist om at det var noget allergi, jeg tager nogle allergi tabletter men føler ikke det virker! Jeg har fået mig en tid til at priktest for allergi, men jeg frygter at den ikke vil vise noget, kan ikke komme på hvad jeg evt. skal være allergisk overfor?

Nogen der har oplevet noget lignende?

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.