Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvidt puds fra penis

Redigeret 30 juli, 2012, 10:48 i Mandlige sexproblemer
Goddag. Jeg har et problem jeg er meget forvirret og bekymret over. Jeg har i 2-3 dages tid haft noget Hvidt puds der kommer ud af åbningen på min penis. Dette puds kommer når jeg "presser" det ud, og er der især om morgenen. Det lugter ikke og er ikke gulligt som nogle beskrivelser af kønssygdomme jeg har læst om. Jeg har endvidere ikke svie når jeg tisser, men min penis er har ligesom nogle små mærker (det ligger lidt i huden, man kan ikke mærke dem).

Jeg har været på hospitalet i udlandet (Thailand) hvor jeg er blevet testet negativ for syfilis, gonore og hiv. Hospitalet havde ikke rådighed over en klamydia test indenfor en overskuelig tidsperiode, men lægen antog at det var dette der var tale om; så jeg fik noget medicin mod dette, som skulle stoppe alle symptomer indenfor tre dage. Det er ca. 2 og en halv uge siden jeg havde samleje, hvilket var med kondom. Jeg var dog urimeligt fuld så mistænker at uheld kan have forekommet.

Ærligt talt er jeg meget bekymret for om disse test er korrekte eller at der skulle være tale om en sygdom jeg (eller lægen) ikke kender til.

Er der nogen der kan genkende disse symptomer, eller be- / afkræfte at der kunne være tale om noget andet. Det går mig på i den grad.

På forhånd tak
Log in eller Registrér for at kommentere.