Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

røde knopper under armene uanset hvad!

Redigeret 4 november, 2012, 10:41 i Åben debat om hud og hår
Hej!
Jeg er en pige, som døjer med røde knopper under armene, hver gang jeg prøver at fjerne hår der. Jeg bruger aloe Vera hver dag, for at prøve at formindske probleme , men det virker ikke ret godt. Jeg har prøvet stort set alt, med undtagelser for medicinske produkter. Har heller ikke spurgt på apoteket, men udover det har jeg prøvet alt fra alt fra barbering til Epilering, til voks, men stadigvæk får jeg grimme, kløene, smertene knopper, som først går væk efter nogle dage. Jeg bruger ikke parfume produkter, heller ikke barbergele med parfume. Kan man ikke få et produkt til før eller efter hårfjerning, der gør at jeg ikke får de knopper, for det er fustrerene og det gør mig ked af det, fordi jeg ikke kan gå i toppe uden ærmer, sig du kan hjælpe!
Ps. Spiser sundt og motionerer hver dag.

Vh sulle 123

Kommentarer

  • Indstillinger
    ja der findes nogle produkter som fjerner det røde knopper efter barberingen, om det virker ved jeg ikke men du kan prøve det.
  • Indstillinger
    Kender du navnet på disse produkter, eller skal jeg hellere spørge på apoteket?
  • Indstillinger
    ja jeg kender 2 produkter som skulle være effektivt mod røde knopper, den ene er tend skin og skin doctors ingrow go, det kan bestilles på nettet. Men prøv at spørge på apoteket de har sikkert noget til det.
  • Indstillinger
    Tusind tak! jeg tror jeg vil prøve det Tend Skin efter at have læst en masse kommentare omkring produktet :-)
  • Indstillinger
    Hmm, kan selv få røde knopper efter jeg har barberet ben, men det skyldes mere at huden bliver frygtelig irriteret, hvis barberbladet er for skarpt. Men det kunne da lyde som om, at huden er lidt sart, og det vil ALTID være en god ide at spørge på apoteket. (der er jo trods alt uddannede farmakonomer, som har brugt 3 år på skolebænken, så de ved da sikkert noget om det - har i hvert fald selv været meget godt tilfreds med deres råd og vejledning. :)
Log in eller Registrér for at kommentere.