Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Er i tvivl om mine følelser.

Redigeret 28 juli, 2012, 16:43 i Samliv
Tak for svar.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg tror vi alle får den slags tanker, mere eller mindre, engang imellem. Jeg kan da heller ikke sige mig helt fri.
    Det at flirte er da dejligt, såe... jeg tror aldrig, jeg bliver for gammel til det. Det sjove er, de gamle mænd bliver "yngre og yngre".

    Men når den slags tanker opstår tænker jeg det hele igennem. Hvis nu min mand ikke var der, ville jeg så savne ham. Jeg tænker det rigtig meget igennem. Måske kender jeg ham for godt, måske er det ikke så spændende mere. Men hvis jeg nu forlod ham, ville jeg så savne ham. Ville jeg savne vores snak o.s.v.
    Ja, det ville jeg. Så må jeg tage det med, at det ikke er lige så spændende mere. At det er blevet hverdag. Det bliver et nyt forhold også.

    Hvis du har så meget fantasi, at du virkelig kan føle, hvad du ville gøre, hvis hun fandt en anden. Ville du blive ked af det, ville du savne hende. Hvis det gør dig helt kold, så skal det måske ikke være hende.

    Du skal ikke tænke på, hvordan du ville have det, hvis du gik, nej du skal tænke på, hvordan du ville have det, hvis hun forlod dig. Hvis hun fandt en anden. Hvordan ville du så have det. ?

    Ang jeres sexliv. Overrasker du hende nogensinde med en lille gave. De fleste kvinder kan godt lide den slags og det skaber varme følelser.
    Hvis I elsker hinanden, så tror jeg det ville hjælpe at det hele ikke bare er hverdag og vane.
  • Indstillinger
    persille1, tak for dit svar.

    Vil jeg savne min kæreste hvis hun ikke var der?
    Jamen det ville jeg jo nok, men igen er jeg i tvivl om, hvorvidt det handler om at være ensomt generelt, eller det handler om ikke at være sammen med NETOP hende.
  • Indstillinger
    Jeg kan godt følge dig, men netop af den grund bør du overveje, hvordan du ville have det, hvis hun fandt en anden. Kan du holde det ud.
    Man skal jo passe lidt på, for hvis nu partneren "forsvinder" ud af tilværelsen, så kommer savnet måske. Og hvem siger så, man kan få vedkommede tilbage.

    Jeg kender ikke andre måder end virkelig at forestille sig partneren ikke var der mere.
    Naturligvis binder hjem og hund også. Det gør sådan noget jo. Man skal flytte og der er tusind ting at tage hensyn til.
    Men enten må du tage chancen og vinde eller tabe. Hvis ikke du formår at "miste" hende i fantasien.
    Nej, det er grusomt svært. Jeg er ked af ikke at kunne give et bedre råd.
  • Indstillinger
    nullermus jeg tænker, det er en opvækker du skal arbejde med det du har opnået, med en kvinde der står standhaftig i 7 år ja jeg forstår godt det går i stå, når jeres drøm om børn bare står på stanbye hele tiden, hvad er der så formål med at have samleje. når intet at bygge på måske din kærste ønsker sig bryllup. og børn. har i begge fået en uddanelse . og arbejde, hvad er hindringen. nu så for at i forbliver sammen, og bliver gift evt. projekt barn. der sætter liv og glæde for jer begge. der vil altid være nogle at falde for når der kommer en skøn kvinde forbi. du ved hvad du har. og det er værd at kæmpe for en ekstra gang. måske denne kvinde du mødte bare er et engangsforestilling så kommer du til at stå med håret i postkassen , måske en tur til sexulog kan hjælpe jer , eller et kursus. i samliv. du klager over at der ikke er sex i flere uger. for dig lyder det som det er sex. du fokusere på. men hvor er kærligheden blevet af. så er du parat til at undvære lidt sex. og ikke holde styr på hvornår du sist fik sex. med kærligheden glemmer du hvor ofte du får sex. og er parat til at vente , på den anden har lyst, du skal også selv gøre noget for at få noget tilbage. gå i byen, tag ud at spise , ikke bare sidde derhjemme at vente på tiden går. Så du har et stort projekt arbejde for dig , med kærsten og jeres fælles lykke , du er lige i den alder hvor børn er et alternativ , hvis du evt skulle stifte ny familie, bliver du ældre inden et projekt kan løses, men tænk også på hvilken familie du har opbygget nu, svigerforældre, hvilken accept du har i hendes familie. om det er en god familie relation, et godt sted at skabe børn, som i ønsker. det kræver en del år på bagen at skabe gode familie relationer , så tænk dig godt om inden du bryder ud af dit stabile forhold. kærligst
Log in eller Registrér for at kommentere.